Alla inlägg under mars 2007

Av Suss - 12 mars 2007 21:52

Ja, då sitter man här efter att ha sett en svettig match mellan Modo och Timrå tillsammans med Jonna och Mallie, som för övrigt Timrå vann! =) Såååå underbart gött! Guud så vi skrek och hade oss, men spännande var det. Jag börjar få skaplig ångest nu, ångest över att jag ska åka hem till Sundsvall imorrn bitti. Vill inte, vill ju vara kvar här med mina bästaste vänner. =( Jonna vet jag att jag kommer att träffa igen v.16 men Malin, där är det ett stort frågetecken. Risken är nog att det inte blir förrän i sommar, om inte jag åker ner innan så blir det inte förrän v.27 och det känns verkligen låååångt bort! Hela 16 veckor. Sjukt juh... :( Visst, nog kan det bli någon sursprise men inget jag kommer att räkna med. Lika bra att ställa in sig på att det dröjer ända till i juli. Nu ska jag vara lite social med Jonna, vi ska kolla på Hundra höjdare. Kommer mer om vad som hänt under helgen i Motala imorrn när jag kommit hem och dessutom kommit in genom dörren efter jobbet.Malin...kommer sakna dig sååå mycket...bara så att du vet. Puss

Av Suss - 8 mars 2007 20:51

Nu är man framme i Motala. Befinner mig just nu hos Jonna, har vart firande av henne här ikväll. Full rulle! ;) Nu sitter vi och väntar på tredje och sista perioden mellan Modo-Timrå. 2-2...blir en spännande sista period. Efter matchen ska jag till Malin, blir typ utkörd härifrån Jonna. ;) Nä vars, hon ska upp och jobba imorrn så, visserligen Malin också. Alltid lika skönt att ligga kvar i Malins säng när hon drar till jobbet 4.30 *huhu*Nu blir det hockey! Go Timrå!

Av Suss - 8 mars 2007 00:10

Idag fyller Jonna hela 24 år. Stort grattis till henne. :) Och jag åker om typ 8½ timmar ner till Motala för att fira henne. Ska bli riktigt skoj, ska jag vara ärlig har jag nog aldrig firat hennes födelsedag så det blir the first time. :) 8.32 avgår tåget från Sundsvall, framme i Motala efter en busstur från Linköping kl. 16.02 om man ska vara exakt på minuterna. ;) Då kommer förhoppningsvis födelsedagsbarnet och hämtar mig vid torget, varefter vi far till Mallie och dumpar min feta väska, för att slutligen bege sig till Jonna och släktfirande. :) Blir mycket musiklyssnande kontra plugg på tåget kan jag tro. Och det som är så skönt just för tillfället...intervjufrågorna är färdiga och skickade till min informant. :) På onsdag blir det intervju. Ska bli en intressant sådan. Nu ska jag stoppa i mig en nattmacka, borsta tänderna och gå och lägga mig. Uppstigning kl. 06.00 imorrn, bara en och en halv timme efter Malin. *huhu* Kommer bli tungt med det är för en god anledning. :) Puss och gonatt!

Av Suss - 7 mars 2007 14:38

Malin...nu har jag shavat legsen så nu kan du slingra dig runt dem tre nätter i rad om du så skulle vilja. *asg*

Av Suss - 7 mars 2007 14:04

Fyyy så roligt jag och Mallie har haft nu på förmiddagen. Garvade som fan! ;) Jonna, om du skulle ha sett detta så skulle du nog tyckt att vi var totalt fläng... Men har man roligt så har man.Nu har jag snart packat klart. Lite småstuffs kvar som jag inte kan plocka ned förrän imorrn bitti. Nu blir det dags för mig att hoppa in i duschen, sen hoppas på att Bengaa kommer hem snart så att vi kan göra frågorna. Ha det gott!

Av Suss - 6 mars 2007 22:10

Ja då har man kommit hem från jobbet. Idag har det varit rätt körigt men det gick rätt fort när jag kom igång. 8 paket och jag var tillbaka till bra precis 21 efter att ha kommit iväg rätt sent. Men men, strul som händer ibland, som man helt enkelt får räkna med. Imorrn blir det jobb igen. Måste ta och försöka bestämma mig för vad jag ska ha för kläder med mig. Inte alltid så lätt om man varken heter Jonna eller Suz. ;) Släktdrag även där tror jag.Innan jag går och lägger mig ska jag se Prison Break för imorrn hinner jag det inte. Fullt upp hela dagen, i alla fall är det vad jag tror. Plugga på förmiddagen och jobba kvällen. Nu ska jag fortsätta äta mina vindruvor. De ska vara uppätna imorrn. Här slängs inget i onödan. ;)

Av Suss - 6 mars 2007 12:06

Nu har jag bakat bullar! De blev smarry, precis som sist. :) Kom på att jag måste börja packa min avfärdsväska och fundera över hur jag ska komma till tåget. Om faster vill skjutsa eller om jag ska ta bussen? Måste höra med skjuts den dag jag kommer hem också. Kommer ju hem strax före 16 och ska jobba kl. 17 så då finns det ju definitivt inte tid till att ta någon buss... Det löser sig nog. Nu ska jag ta och plugga lite. Imorrn ska jag och Angelica skriva intervjufrågor till intervjun också.

Av Suss - 6 mars 2007 09:40

Ja då har man vaknat då...Slocknade 24 igår, var tydligen väldigt trött när jag låg och läste lite kurslitteratur. Trodde inte själv att jag var så trött. Undra om man ska ta och stoppa i sig lite frulle och kanske börja baka bullar? Orkar jag? Vi får se...

Ovido - Quiz & Flashcards