Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Suss - 30 mars 2007 21:53

Nu har man jobbat färdigt för dagen så nu har man riktig helg! :) Åt lite glass och fruktsallad när jag kom hem, såklart skulle läpparna svälla upp. Kom nyss en doft från min tröja. Den är lite speciell och gör att jag saknar en viss person...

Av Suss - 30 mars 2007 11:49

Då var det fredag. Däremot fick jag inte sova ut riktigt som jag tänkt mig. Blev väckt av ett sms från Malin och sedan kunde jag inte somna om. Men kom ju upp i tid i alla fall. Åt gröt till frukost, var inte så sugen på att äta något egentligen men man måste ju mätta magen. Sedan så har jag läst kurslitteratur. Bäst att sätta igång nu för det är mycket att läsa i denna kurs, bl.a till två litteraturseminarium. *suck* Min mage börjar kurra igen också, och sedan saknar jag honom...underbar kväll igår.

Ovido - Quiz & Flashcards