Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Suss - 21 mars 2007 20:37

Varför ska alla tunga paket till lägenheter och trappuppgångar där det inte finns hiss? Och varför bor de som man ska leverera till alltid på högsta våningen? Jag satt och filosoferade lite i bilen på väg till ett stopp och då kom jag underfund med att det är ju därför de beställer hemleverans, för att de själv ska slippa bära upp sina paket för alla trappor. Men men jag får ju se det som lite positivt också, jag får ju några jävulska muskler, *huhu* Och sen blir jag så förbannad när man ringer till folk innan man åker, de säger att de ska vara hemma och blir så glad över att de ska få sitt paket...och sedan när man väl står utanför porten och ringer på både porttelefon och mobil så kommer man till mobilsvar. Grrr!

Av Suss - 21 mars 2007 14:26

Har suttit hela förmiddagen och försökt analysera en likabehandlingsplan. Inte är det lätt inte. Man vet inte riktigt vad man ska fokusera på. Det allra svåraste är att ge förslag på förbättringar då jag tycker att denna LBP är väldigt bra. :S Men det löser väl sig som vanligt. Hoppas jag...Fara och jobba om 2 timmar. Hoppas att det inte flödar över med paket utanför buren.

Ovido - Quiz & Flashcards