Alla inlägg den 29 mars 2007

Av Suss - 29 mars 2007 18:55

När jag kom från järnvägen, där jag ska jobba imorrn, sög jag lite damm och gick ner i förrådet och tog upp mina utemöbler som jag brukar ha på balkongen. Kanske man kan sitta och plugga där ute imorrn förmiddag i solen, om det nu ska bli sol. Idag blev det spaghetti och köttfärssås till middag. Sa att jag skulle göra det redan i söndags men då var jag alldeles för lat så jag fixade det idag istället. Blev en matlåda till imorrn som jag ska käka innan jag drar till jobbet vid 14 och sedan blev det lite köttfärssås att frysa in också. Nu sitter jag och väntar på...ja, en som gjort mig glad de senaste dagarna skulle man väl kunna säga. Vi får se vad det leder till. =)

Av Suss - 29 mars 2007 13:34

Igår när jag skulle gå in och blogga kom jag inte in på sidan så därav inget bloggande igår. Men jag hade fullt upp i alla fall. Kom hem tidigare igår p.g.a att en föreläsning blev inställt. Det fick vi veta efter att ha väntat på den föreläsningen en timme i onödan. Vi blev skapligt irriterade. Väl hemma for jag och handlade. Skulle ju få besök. Blev en trevlig kväll med mys, glass och fruktsallad. =) Sedan var ju kussen nyfiken så hon råkade ringa och sedan satt man i tele i 40 min. Egentligen var det ju meningen att jag skulle gå och lägga mig. Idag var det sista dagen i skolan för denna innevecka! Såå skönt. Det är till och med sol ute. =) Är sugen på en promenad men får se hur det blir med den. Måste ta en power nap också. Är grymt trött. Och strax ska jag åka till järnvägen och kolla vad det är för arbete som ska utföras imorrn. Ska jobba åt Olle då nämligen. Ciao for a while...

Ovido - Quiz & Flashcards