Alla inlägg den 16 mars 2007

Av Suss - 16 mars 2007 22:40

Hade inte Lasse åkt ur Let's Dance idag hade jag blivit riktigt riktigt irriterad... De kanske har "lite" hjärna svenska folket trots allt...

Av Suss - 16 mars 2007 22:01

Då var den här dagen snart över och helgen väntar. Ikväll har jag jobbat, gick utan större problem om man bortser från att det var nästintill obefintliga bromsar på den första bilen jag packat in i och for i väg med. Blev ett varv i rondellen i Birsta för att fara och byta bil, vågade ju inte bege mig iväg med en bil som knappt har några bromsar och som heller inte har en fungerande handbroms. Var väl hemma strax före 21. Timrå förlorade ikväll, vilket var sämst! Imorrn blir det till att spendera några timmar i tvättstugan och sedan en tur ut till päronen. De ville visst ha hjälp med att skriva CV nu när de inte har jobb kvar så länge till. Undra om jag ska ta och se en film?

Av Suss - 16 mars 2007 14:21

Men nu tror jag... Ska det ringa på dörren hela dagen eller? Nu var det en tjej som försökte sälja polkagrisar men hon var nog inte värst medveten om att jag ska sluta äta godis. ;)

Av Suss - 16 mars 2007 13:54

Ny dag, nytt slit!Dörrklockan ringde alldeles nyss, man blir alltid lika förvånad när man får främmande man inte väntat sig. Denna gång var det Annika och Kjell. Stannade till och kollade in min TV. Annars har jag bara suttit och pluggat sedan jag vaknade typ... Börjat skriva på uppgiften, går framåt i alla fall. Sedan ringde mamma och frågade om jag skulle komma ut till dem imorrn så det lutar väl åt det i nuläget då. Blir väl en sleep-over också. Sedan på söndag var det visst firning av lilla Isabelle som blivit rätt stor nu, fyller 10 år imorrn. Shit pommes frites vad tiden går fort. Kanske man äntlligen får träffa brorsans nya tjej?? Jag som är så nyfiken. *huhu* Bäst att skynda sig och plugga lite till nu innan ohyran kommer hem och stör mig. ;) Ta inte illa upp, var bara ett skämt, ploppade liksom bara upp i mitt lilla huvud så jag blev tvungen att skriva det. ;) Har ju fått så fina smeknamn själv så...

Ovido - Quiz & Flashcards