Alla inlägg den 2 mars 2007

Av Suss - 2 mars 2007 23:22

Nu har man jobbat klart för dagen, 8 timmar blev det idag. Så himla skönt med helg så det är inte klokt, har varit en körig vecka. Jag och Jens åkte samma bil idag...var lite trevligare än att köra ensam. Sedan var vi ju så hungriga eftersom det var både utbildning och vanligt jobb, så vi stannade och åt på Divan. Blev kebabrulle. Ganska smarry. Var längesen jag åt det faktiskt. Och på fredagar får man faktiskt äta ute. ;) Av "någon" anledning fastnade jag vid datorn på en gång när jag kom hem och har varit klistrad framför den till nu. Men snart blir det faktiskt någon film eller liknande... Nu när han gått och lagt sig. ;) De har en förmåga att få en att fasta vid datorn...vissa karlar. ;)Imorrn kl. 11...tvättstuga! *suck*

Av Suss - 2 mars 2007 10:39

Men ack så skönt när man kommit hem från jobbet. I helgen blir det verkligen bara till att slappa. Vaknade av mig själv vid 9.30 Hade ställt klockan på 10.00 så det var väl rätt ok. Kände mig till och med pigg. Så skönt att sova ut idag. Efter att jag duschat ringde jag till tandläkaren men de tyckte att jag skulle vänta till måndagens återkontroll, att jag har värk fortfarande är väl tydligen ganska vanligt vid större ingrepp. Bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite...Om en halvtimme ska jag åka iväg och hämta upp Jens och Olle. Vi ska fara på jobbet på handdatorutbildning. Det återstår ju att se om man hinner hem till Let's dance ikväll...Hope so!

Ovido - Quiz & Flashcards