Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Suss - 25 mars 2007 23:48

Ja då har man suttit i tele med Jonna i 50 minuter. Tiden går så fort. Inte nog med det pratade jag med Malin i över en timme imorse också. Har bara hänt trevliga saker ikväll, både för Jonna och mig. ;) Ja, vem vet vad som händer? Det jag vet nu är i alla fall att det är väldigt lägligt att gå och lägga sig nu så att man är pigg imorrn på alla föreläsningar. Så gonatt på er!

Av Suss - 25 mars 2007 20:52

Dåligt med bloggskrivande idag med. Blev i alla fall tillfrågad av lillebror att komma in till Birsta och vara smakråd för hans möbelköp så där har jag befunnit mig hela eftermiddagen. Möbler hittades i alla fall, och köptes, plus lite lampor. Sen for vi till honom och monterade upp dem. På vägen hem blev det till att slänga alla kartonger han samlat på sig...blev en del det. När jag kom hem var jag hyfsat trötter. Jag ringde en av tanterna, gjorde lite käk, åt och nu, ja nu sitter jag här och surrar med folk.

Av Suss - 25 mars 2007 09:50

Ja natten blev ju spännande med ett sömnavbrott på två timmar. En timme i telefon med en viss Danne, den andra timmen gick åt till att kunna försöka somna om igen.

Ovido - Quiz & Flashcards