Alla inlägg den 23 mars 2007

Av Suss - 23 mars 2007 23:56

Tro det eller ej men nu ska Suz gå och lägga sig...se där Malin, inte långt efter dig. Imorrn blir det en långpromenad för som det ser ut ska det väl bli fint väder. Och kanske att snön smälter ännu lite till. :DGN!

Av Suss - 23 mars 2007 20:21

Ja då var man hemma från jobbet...blev tidig hemgång idag, blev klar strax före 19. =) Sen åkte jag och handlade, och där stötte jag på exets pappa och hans fru. När jag jobbade träffade jag också min f.d granne som jag hade under den tiden man bodde med exet. Han frågade var lilla Gizze hade tagit vägen. Hans hund Santoz och Gizze var ju bästa hundpolare på den tiden, lekte alltid tillsammans. =) Haha, sen gjorde jag lite småhyss som jag inte tänkte berätta om för hela Sverige. *huhu*Hmm..nu sitter jag och kollar på Let's dance och jag måste säga att BrottarMartin blir snyggare och snyggare för varje program...först tyckte jag inte alls han var särskilt snygg.

Av Suss - 23 mars 2007 14:52

Har sett den filmen nu. Gud vad jag tjöt, framför allt sista kvarten. Och förbannad som fan blev jag också! Jag kan inte förstå hur man kan behandla en människa så illa! USCH och fy! Vilka jävla svin det finns här i världen!

Av Suss - 23 mars 2007 11:07

Ja då har man betalt räkningar. Blev en tung månad denna gång så jag kommer att få leva på hela 797 kr. Hur det ska gå? Det säger sig självt att det inte går. Bara mat man köper går ju på 1500 spänn. Jag måste även tanka bilen så att jag kommer till jobbet...oj, där rök visst 450 spänn till. Till veckan är det skola i fyra dagar, vilket innebär samåkning och 50 kr tur och retur. Vips så flög 200 kr iväg och så hade vi bara 597 kr kvar. Lönen jag jobbat in har jag verkligen lovat mig själv att inte röra, och det ska jag banne mig hålla denna gång också. Det är den där j*la TV-licensen som förstör allt! Jag som fick sådan lust att åka ut till Birsta och glo lite nu när de öppnat etapp 2, den tanken la jag definitivt ned när jag såg hur mycket pengar jag har att leva på denna månad. Aldrig att jag kommer att använda bilen i onödan denna månad. En gång för alla...DET ÄR TUFFT ATT VARA STUDENT!Imorse vaknade jag till av ett sms men jag var alldeles för trött för att läsa det så jag sov vidare till kl. 10. Malin som grattade på vår 9-månaders dag. ;) Ja det är ju sjukt att vi bara varit riktiga vänner i 9 månader när det känns som 10 år kanske. Nästa månad på exakt detta datum har jag haft mitt körkort i 3 år även... Mycket som är kopplat till den 23:e för om exakt 4 månader är det ju min födelsedag också.

Ovido - Quiz & Flashcards