Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Suss - 26 mars 2007 22:31

Ojoj, jag blev mycket positivt överaskad över mitt promenadsällskap. Riktigt glad faktiskt. =) Och är väl lika bra att avslöja att det var ett sällskap av det manliga könet. Riktigt trevlig och framåt typ. Och rastlös som jag även. Vi ska träffas mer i slutet på veckan som det ser ut i nuläget. Läggdags om 25 minuter. Vet inte riktigt var kvällen tagit vägen men fort har det gått. Gonatt på er. Bara tre dagar till att stå ut i skolan. Men insåg ju efter schemaändringar, till min positiva förvåning att vi slipper sluta 18.30 imorrn. Puss och gonatt!

Av Suss - 26 mars 2007 19:31

Innevecka igen då...vet inte varför alla hemmaveckor går så fruktansvärt fort. :S Har varit en rätt tung dag idag med föreläsningar hela dagen. Dessutom en värdelös en... Snacka tyst snigelsnack. Samtliga i klassen höll på att bli tokiga. Tur den sista föreläsningen var intressant och mer givande för annars hade man väl varit stendöd vid den här tiden. När jag kom hem fick jag ett sms...där det var en viss person som frågade om vi skulle ta en promenad ikväll. "Jo visst", sa jag. Nu har jag precis ätit middag och gjort en matlåda till imorrn. Blev mos och fiskpinnar. Mätt blev jag i alla fall. Ska snart ringa till mitt promenadsällskap.

Ovido - Quiz & Flashcards