Alla inlägg den 3 mars 2007

Av Suss - 3 mars 2007 11:14

Vem är jag? Duger jag? Är jag tillräckligt bra? Tycker någon om mig? Är det verkligen meningen att vissa människor dagligen skall behöva ställa sig dessa frågor? Jag blir bara så grymt besviken och ledsen när jag tänker på sådana här saker...saker som mobbning. Varför kan inte alla människor vara snälla mot varandra. Tänk vilken värld vi skulle leva i då.

Av Suss - 3 mars 2007 08:31

Det blev tidig uppstigning idag måste jag säga. Hör inte till vanligheterna att vakna kl. 7.30 och inte kunna somna om igen. Så när jag ändå vaknade så tidigt gick jag och sorterade smutstvätt och sedan sprang jag ner i tvättstugan och kollade ifall jag kan börja tvätta tidigare än 11. Finns en viss möjlighet, det hängde kläder i torkrummet men det var inga tvättmaskiner som kördes. Men beslutade mig för att vänta till åtminstone kl. 9 innan jag går ner och kollar igen. Igår kväll fick jag för mig att jag skulle se Farväl Falkenberg men jag fann den inte särskilt roande, den var ganska skum för min smak, så jag somnade helt enkelt på soffan någon gång mellan 00.30 och 01.00 Sedan vaknade jag upp 2.30 och det var ju riktigt motigt att kliva upp, stänga av datorn och gå och borsta tänderna för att slutligen gå och lägga mig i sängen.Undra när nästa människa, som man kan prata med...ska vakna?!

Ovido - Quiz & Flashcards