Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Suss - 14 mars 2007 21:49

Malin påpekade på att jag inte skrivit något i bloggen sedan jag for till jobbet så det är väl dags då, synd hon hann gå och lägga sig innan. ;)Har inte hänt så överdrivet mycket. Jobbade och var väl hemma 20.45 ungefär. Imorrn är det åtminstone en dag fri från jobb. Var riktigt spännande att lyssna på hur det gick i hockeyn i bilen...blev ju en ganska lång sväng. Och Timrå vann igen, 5-2 på bortaplan! Det börjar lukta semifinal men ska väl inte säga alltför mycket ännu. Men då ska i alla fall Sofie få på nosen. *huhu*

Av Suss - 14 mars 2007 14:38

...från intervju. Det gick bra. Satt väl och pratade i ca. 40 min. Nu är det bara det jobbiga kvar, att få ner skiten på papper lite snyggt. Men det har ju gått förr så varför ska det inte gå nu? Träffade ju också Karin i en halvtimme. Alltid lika roligt att prata lite med henne. Hon åt gröt till lunch...som vanligt. ;)16.15 ska jag fara iväg till Birsta, dumpa lite pensions-papper till brorsan som mamma och pappa ska få läsa igenom. Sen blir det till att jobba. Hoppas att det blir lungt idag med. Snacka om lyx det skulle vara! =)Malin och Jonna har ju börjat sina nya liv, ska jag också göra snart...Bara det försvinner lite mer snö och torkar till lite bättre ska jag ge mig ut på joggingturer några gånger i veckan. Sedan är det bara att hoppas på att man slipper halsfluss denna gång som förstör allt.

Av Suss - 14 mars 2007 10:44

Onsdag...Ställde klockan på 9 men då var det lite svårt att komma upp ur sängen, sedan vet jag att jag drömde en dröm som jag bara var tvungen att fortsätta drömma på, så det blev till att sova lite längre. 9.40 vaknade jag åter och då klev jag upp. Men vad den där drömmen handlade om är liksom som bortblåst ur mitt minne, förmodligen var det inget viktigt ändå. Nu har jag packat ur väskan, känner mig riktigt duktig för den brukar ändå kunna få stå några dagar innan det sker...ibland... Nu ska jag äta frukost, sen åka till Hagaskolan.

Av Suss - 14 mars 2007 00:05

Börjar bli dags för Barret att dra sig till sängen... I natt blir det till att sova alldeles ensam, har ju haft sällskap på andra sidan fem nätter i rad nu av mina vårdnadshavare/barnvakter, mamma 1 och mamma 2. Får se hur pass skönt det är att sova i sin egen säng i natt nu då. Imorrn är det dags för intervju kl. 13. Hoppas att den blir givande och intressant, men det tror jag också. Hon jag ska intervjua är vad jag förstått väldigt insatt. Innan det tänkte jag ta tillfället i akt och hälsa på Karin, som jag för övrigt inte träffat sedan i slutet av november eller början på december. Alltid lika roligt att träffa henne! =) Det återstår att se hur lång tid intervjun kommer att ta... Kl. 17 är det dags att fara och jobba igen. Men vill man tjäna pengar och överleva sommaren så. ;) Ser verkligen fram emot denna sommar. =) Hoppas vädret blir lika kanon som föregående...

Ovido - Quiz & Flashcards