Alla inlägg den 24 mars 2007

Av Suss - 24 mars 2007 23:52

Nu blir det sooova för mig. Sitter ju här och gör ändå ingenting så jag satsar istället på att komma upp i tid imorrn så att jag kommer i tid skapligt också, även om jag inte börjar förrän 10.15 på måndag.Glöm inte att ställa fram klockorna!

Av Suss - 24 mars 2007 22:57

Stackars de som fått lyssna på mitt tjat över hur tråkigt jag har det. Förlåt! Min övergivna glass står och smälter i tallriken på bordet och mina tankar cirkulerar kring vad jag ska hitta på imorrn. Måste i alla fall förbereda lite inför skolan på måndag så man har koll på allt. Sedan ska jag ringa tanterna och höra vem av dem som skall köra till Härnösand på måndag.Snart ska jag förhoppningsvis få höra något intressant av Jonna. ;) *huhu* Malin har lämnat mig för sängen... Hon är ju lite "koko", men man ska inte bli så förvånad om hon lägger sig före 23 på en lördag. Malin i ett nötskal och får så lov att tycka om henne i alla fall. ;) Hon är ju inte normal men skulle behöva skaffa sig lite normalare sov-rutiner. Inte mänskligt att kliva upp 04.30 varje morgon på vardagarna...

Av Suss - 24 mars 2007 18:42

Hallå! Kan inte bara någon säga vad jag ska hitta på ikväll? Jag börjar snart klättra på väggarna av rastlöshet och ovisshet om vad som ska hända ikväll. Kan ju inte sitta här vid den här förbannade datorn och jag tänker definitivt inte plugga. Ffs!

Av Suss - 24 mars 2007 15:14

Nu har jag tagit mig en skön promenad i solen. Gick till stan och när jag kom dit messade jag Jens och frågade om han också var på stan och det var han så jag gick till fiket de satt på. Eftersom Olle var där även han så frågade jag om han kunde jobba mitt onsdagspass eftersom jag går i skolan nu i veckan. Fredag är man som tur ledig och kan jobba som vanligt. Nu är den dagen löst i alla fall. När Jens & Co sedan skulle gå hemöver följde jag med de på vägen, skulle ju ändå åt samma håll liksom. Sen blev det till att gå de tre sista kilometrarna alldeles själv. =( Nu är jag hemma och varvar ner igen med lite Fanta. ;) Vad jag hittar på ikväll har jag inte en susning om. Jens frågade om jag skulle med ut men jag har ju tyvärr inga pengar för sådant. Blahaa!

Ovido - Quiz & Flashcards