Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Suss - 20 mars 2007 23:23

Jahapp, då stod man nere i det där hålet igen... Det där hålet som det är så svårt att komma upp ifrån. ;) Nu blir det filmtajm igen, börjar bli en vana detta. :) Sedan ska jag sova för imorrn blir det analys av en likabehandlingsplan. Vi får väl se hur det kommer att gå.Gonatt gonatt!

Av Suss - 20 mars 2007 21:42

*asg* Var en grabb med humor här från Sundsvall som kussen snackar med som översatte Prison Break till just Fängelse Paus och jag tyckte det var klockrent, därav rubriken. Har i alla fall kollat på senaste avsnittet av Prison Break nu, som vanligt lika spännande. Sen har jag bubblat lite med Mallie men hon gick och sussade sött nu så jag tror att jag ska kolla på en film eller något sådant. Kanske prata lite med kussen om hon nu svarar.

Av Suss - 20 mars 2007 17:34

Idag kan jag verkligen känna mig riktigt stolt över mig själv. Och glad som tusan är jag också! =) Jag har suttit och skrivit en diskussion idag, blev ju visserligen en aning längre än planerat men jag blev så grymt nöjd med den. Kanske att det är den bästa diskussion jag någonsin skrivit? =) Brorsan var förbi med en ryggsäck som jag fått, som han aldrig använder. Har insett att jag inte kan ha samma till jobbet som jag har till skolan. Den blir så grymt smutsig på jobbet att det är inte sant. Så nu får min gamla och välslitna rygga alltid följa med på turer med postbilen. Nu sitter jag och äter Ballie-hate-food. Gräddstuvad pytt. :P Och sedan får jag inte glömma att prata med Jens ikväll angående en bra och hyfsat billig bärbar dator åt brorsan. Undra om man ska kolla på Prison Break efter maten eller om jag ska stryka lite kläder först? Tror det blir strykning först, TV sen. :) Pöss

Av Suss - 20 mars 2007 14:41

Nu har jag varit på promenad i solen. Var skönt! Gick mest och filosoferade kring mobbning som grupprocess och vad jag skulle skriva i min diskussion. Blev ett långt utlägg och jag är rädd för att jag ska passera fem sidor. :S Är det något jag inte har problem med så är det i alla fall att skriva. Just i detta nu är min diskussion något över en A4 i Word och jag är ännu inte klar. Hur ska detta gå? Känns skönt att diskussionen snart är klar. Den är roligast att skriva samtidigt som att den är jobbigast och svårast. En hel kombination. Men nu fick jag ju ännu bättre självförtroende när jag fick tillbaka min uppgift från förra kursen där min handledare skrev att jag skrivit en jättebra diskussion.

Av Suss - 20 mars 2007 10:50

Wihoo! Fick brev hem från skolan idag. Uppgiften med det kompetenta barnet hade blivit bedömd och jag fick VG på den, vilket bör innebära en stor chans till VG på hela kursen då resterande uppgifter var gruppuppgifter som man bara brukar kunna få G på. =) Positivt positivt. Nu ska jag ta och börja plugga, mot nya VG:n! =)

Av Suss - 20 mars 2007 00:03

3 minuter in på ett nytt dygn. Här sitter jag och har inte ens börjat se en till film som jag tänkt. Men det ska jag göra efter jag skrivit klart här. Har ju i alla fall borstat tänderna och gjort mig klar så att det bara är att lägga sig sedan. Är inte alls lika trött nu som jag var igår. Får se om jag kommer upp ur sängen något tidigare än 10 imorrn. Ska det bli en Wallander eller ska det bli en Beck? Det är frågan. Mrs. flirtisious (vet inte hur det stavas) har varit igång igen, Malins fel! *asg* Man blir som man umgås. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards