Alla inlägg under mars 2007

Av Suss - 5 mars 2007 23:11

Det bara jävlas för mig. Msn funkade inte som det skulle så jag fick starta om datorn. Jag har inget att göra och jag saknar lilla Gizmo. =( Nästan så att jag funderar på att gå och lägga mig...jag vill samtidigt som jag inte alls vill. Känns så himla tidigt. Nu är det snart bara två dagar kvar till jag åker ner till mina älsklingar. :D Ska bli sååååå kul! Ser verkligen fram emot det, som alltid. Spelar ingen roll om det bara var två veckor sen vi sågs sist. =) Saknar dem ju i alla fall...kanske inte riktigt lika mycket som man gör efter en månad men... Ska bli kul att träffa alla där nere igen, Evve and the gang! =) Vi får se om jag orkar baka bullar imorrn. Skulle ju göra det igår, sköt upp det till idag men idag har jag skjutit upp det till imorrn. ;) Får göra det på förmiddagen för imorrn kväll blir det ju jobb.

Av Suss - 5 mars 2007 17:22

Nu har jag sytt klart alla gardiner till brorsan, jag har dammtorkat och sugit damm i hela lägenheten och nu sitter jag och äter...vid datorn...ja visst är man tragisk. ;) Tror att min kind blivit mycket bättre nu sedan de tog bort trådarna. Tog ju en värktablett när jag kom hem och den ska ju inte verka nu, jag känner inte av det minsta värk nu faktiskt. :) Det var på tiden. Men ska väl inte hoppas på för mycket ännu. Nu ska jag fortsätta med att äta. Later!

Av Suss - 5 mars 2007 12:01

Så håller jag på att läsa en mycket intressant och BRA kurslitteraturbok. Handlar dock om ett väldigt tråkigt/tragiskt ämne... "Mobbing och människovärde" heter den i alla fall...av Gunnar Höistad.

Av Suss - 5 mars 2007 09:06

Ja nu har man varit vaken i två timmar. Det var en riktig plåga när jag kom ut från tandläkaren. Fick världens värk. Kanske skulle ha tagit en värktablett imorse innan jag for i alla fall. Men nu är det i alla fall gjort och jag överlevde ju trots allt. Därefter åkte jag ut till Timrå, av endast en anledning... Jag ska köra norr imorrn på jobbet och då behöver jag en karta över Timrå kommun. Så endast av den anledningen fick jag åka till en mack i Timrå för att få mig en karta. Har donat lite sedan jag kom hem...mätt tyg bl.a Ska ju sy brorsans gardiner. Får se när jag ska ta itu med det. Nyligen åt jag frukost och nu funderar jag på att ta mig en tupplur. Har ju inte sovit mer än 5½ timmar i natt.

Av Suss - 5 mars 2007 00:54

Uppstigning kl. 7 imorrn. Återbesök hos tandläkaren för att ta bort stygnen kl 7.40 VILL INTE kliva upp tidigt. Men får väl sova en stund på soffan när man kommer hem. Som vanligt. ;) Alltid lika skönt. Annars vet jag inte riktigt vad mer som ska hända under morgondagen. Läsa lite kurslitteratur kanske. På tisdag ska jag hoppa in och jobba för Jens, vilket gör att denna vecka kommer att vara full av aktiviteter fram till torsdag morgon då jag äntligen åker till Motala. Samma dag som kussen fyller år. :) När jag kommer ner så ska hon firas av släkten och sedan blir det någon form av tjejkväll på fredag om jag förstått rätt. På lördag...ja då blir det kanske fest fick jag höra. Den som lever får se. Men ser ut som att det kommer bli roligt där nere i alla fall. =) Puss och gonatt på er!

Av Suss - 4 mars 2007 21:03

Har suttit och babblat med en massa folk på msn...det är typ så min kväll sett ut. Eller vänta...gick faktiskt bort till Hemköp och shoppade lite. Främst för att min mjölk tog slut men sen när jag var i affären så kom jag att tänka på Jonna igår, hon åt fruktsallad och jag blev såå sugen så var tvungen att köpa frukt så jag kan göra en själv ikväll. :P Till middag blev det havregrynsgröt för lata Muz. Var verkligen inte upplagd för att laga mat idag. Guud så varmt det var...ilade till och med i tänderna. Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta tag i all ren tvätt som ligger i IKEA-påsarna... Och sedan tror jag att jag ska sy klart brorsans gardiner. Blir till att vara uppe länge ikväll, även om jag ska upp 7 imorrn. Anledning...ja det ni! ;)

Av Suss - 4 mars 2007 18:17

Har inte bloggat på ett dygn, hör inte till vanligheterna. I alla fall så beror det på att jag åkte med ut till mina päron igår och sov över där till och med... I natt vid 02.30 ringde min mobil...det var Danne. Svarade första gången och sa att jag ville fortsätta sova men han fortsatte sedan ringa så jag ställde mobilen på ljudlös. Sammanlagt försökte han ringa mig säkert 7 gånger. Men han bad om ursäkt sedan iaf. I förmiddags åkte jag och lillebrorsan till Birsta och shoppade en massa till honom... Så har faktiskt inte varit hemma ens en timme ännu.Men nu är jag i alla fall tillbaka så ni behöver inte oroa er. ;)

Av Suss - 3 mars 2007 11:14

Vem är jag? Duger jag? Är jag tillräckligt bra? Tycker någon om mig? Är det verkligen meningen att vissa människor dagligen skall behöva ställa sig dessa frågor? Jag blir bara så grymt besviken och ledsen när jag tänker på sådana här saker...saker som mobbning. Varför kan inte alla människor vara snälla mot varandra. Tänk vilken värld vi skulle leva i då.

Ovido - Quiz & Flashcards