Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Suss - 10 februari 2008 21:01

Herregud, jag blev nästan helt extas när jag läste på aftonbladet.se att Sanna Kallur slagit Ludmila Engqvists 18-åriga inomhusvärldsrekord. Här är en som kommer sitta bänkad framför TV:n under OS i sommar då Sanna ska springa 100 meter häck! Givet! :D

Av Suss - 10 februari 2008 18:41

Vaknade kl. 9 imorse. Jag kan inte förstå att jag inte kan sova längre, inte ens på helgen... :S Sedan kollade jag lite på skidskytte, gick ju som vanligt åt skogen. Därefter blev det en promenad bort till Emelie på kanske 4½ km. Vi gick sedan upp till en pizzeria där vi åt med Linda, sådär onyttigt igen... Satt ett bra tag inne på pizzerian så när vi kom ned till Emelie igen luktade kläderna inte värst gott.  Nu är jag nyligen hemkommen från stumpan, efter att ha spenderat de senaste timmarna med henne. Och bilen fick jag med mig hem igen också. :) Nu återstår det att se om jag och Jonna ska hitta på något ikväll. :)

Av Suss - 10 februari 2008 10:22

Ja igår kväll var det ju bastufest hos Emz. :) Vi startade det hela med ett spel vid namn limbo, vilket var ett mindre bra spel för de som blev tvungna att klunka i sig mycket. Därefter blev det bastning, skönt men vissa var "allergisk" mot värmen. ;)  Egentligen vet jag inte riktigt var tiden tog vägen men fort gick det och vips så kom en taxi och skjutsade oss till krogen. Chaffisen var en kille jag mött och spöat många gånger i pingishagen! ;) Vi kom in till stan rätt tidigt och det var inte särskilt mycket folk ute just då så vi hamnade på Irish till en början. Där körde vi en liten darttävlig, jag, Ellinor, Nicklas och någon som började på M. Vi fick surra engelska med honom i alla fall... Det blev en MENS-fight, något som gav oss ett stort skratt. Men den där M-killen fattade nog inte riktigt vad vi menade. ;) Nicklas vann MENS-fighten tillslut.

Efter Irish fortsatte kvällen på Statshuset och där var det så mycket folk tillslut så att man inte kunde dansa riktigt. Stod man i klungan så kände man sig som en flipperkula i ett flipperspel.

Ovido - Quiz & Flashcards