Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Suss - 25 februari 2008 21:48

Förresten, vad tycker ni om "lampbilden"? ;) Jonna som tog den på tåget på väg ner till Stockholm i november. Kunde sedan lägga till "Lampan" i min samling smeknamn.

Av Suss - 25 februari 2008 21:35

Vad trevligt! När jag skulle skriva ut lite grejer till morgondagens stödseminarier började skrivaren lalla med mig igen. Tonerkassetten håller på att ta slut, vilket i sig innebär dyra pengar. :( Har skakat på den några gånger och utskriften har blivit bättre men snart gör jag det nog förjäves. Därav beställde jag precis nyss en ny laserkassett. Hejdå 665 kr! Men pluggar man som jag är man beroende av sin skrivare. Tur lönen kom idag och tur hade jag också med att det var gratis frakt just idag och imorrn. :D För en gångs skull! Sedan fick jag 20 ark fotopapper för 1 krona också. ;) Hur det än är så har jag tjänat in mycket pengar på att jag har den där laserskrivaren. Förut hade jag en bläckpatronskrivare vars patroner var så små att de tog slut efter någon månad och det blev dyyyrt. Nu har jag klarat mig i ett år på en kassett som ska räcka till ca. 2000 sidor. Nu ska jag avsluta mitt skrivarsnack...

Av Suss - 25 februari 2008 18:34

Blev inget sluta 17 idag utan vi åkte 14.45 istället. Struntade i sista föreläsningen eftersom det kändes som att man inte skulle lära sig något nytt på den. På onsdag stuntar vi också i att åka upp...workshop dag om IUP, utvecklingssamtal och bedömning. IUP och utvecklingssamtal har vi redan gått igenom under spec peddan och bedömningen kommer det att vara en föreläsning om på torsdag.


Funderade på om jag skulle träna ikväll men jag tror jag vilar upp mig till imorrn. När jag kommit hem från skolan ska jag dra till Ego och köra lite gym efter att Emelie och Sandra kört pumpen som jag inte hinner med. :( Ska utnyttja min rabattcheck som jag fick med tidningen så ska få en provmånad på Ego för 99 kr. Helt klart överkomligt så nu gäller det verkligen att köra body pump! :D


Nu är kylen påfylld också, frysen också för den delen. :P Nu har man något att äta igen! :) Åkte och handlade med Jonna som kom hem från Motala idag. :) Well, nu är det dags att fixa käk och sedan ska jag se Anna Pihl kl. 20. :D

Av Suss - 25 februari 2008 12:20

Jag är så trött på långluncher här på skolan. Nu har lunchen pågått i en timme och det är en hel j*la timme till bara för att föreläsningen vi hade slutade 45 min innan den egentligen skulle... För övrigt har det varit två väldigt ogivande föreläsningar här på morgonkvisten.


Sitter nu och ugglar i datasalen, börjar bli en vana när det blir en sådan fruktansvärd tristess! Och inte kommer man hem förrän vid 18 ikväll heller. Sedan ska jag på en gång sätta mig i bilen och åka och handla, nu när äntligen lönen kommit. Har levt på cirkus 500 kr de två senaste veckorna och faktum är att jag inte förstår hur jag klarat det hela. :S Jag hade till och med 50 kr över nu när lönen kom. :)


Den här veckan kommer det fuskas hemskt med träning, i alla fall som det känns nu. Jag behöver en push i baken!




Ovido - Quiz & Flashcards