Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Suss - 29 februari 2008 16:00

Kanske dags att vara lite social med bloggvärlden också. ;)


Imorse hade jag tänkt att sova till kl. 9 men det måste vara någon felinställning på min kropp. :S Jag vaknade som vanligt en timme innan egentlig uppstigning och kunde inte somna om denna gång heller. Någon som kan bota mig? :P Sedan blev det lite plugg i väntan på att Emelie den lilla sömntutan skulla vakna till liv. ;) När hon var done så åkte vi till Ego och gymmade, armarna är rätt slut nu vill jag lova. :P Vi avslutade det hela med en härlig bastu innan det blev stress till jobbet för Emz. Och imorrn bitti blir det body pump 9.30 :D Läängtar!!

  

Blev förresten filmkväll igår med Johan och Nicklas. :) Jag och Johan såg hela filmen, Rendition, medan Nicklas däremot somnade, han såg förövrigt inte så mycket av filmen i vaket tillstånd heller utan satt  bara och messade. ;)


Nu är det dags att dra på sig den blå utstyrseln och dra iväg till jobbet för tredje kvällen i rad. :(

Ovido - Quiz & Flashcards