Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Suss - 27 februari 2008 20:53

Nu har jag skrämt upp mig själv här igen! :P Bokade in mig på Body Pump-pass imorrn efter skolan och även om jag trots allt nu kört det en gång så är jag nervös! :P Men det gick ju rätt bra sist så det är väl det jag får ha i åtanke. :D


Av Suss - 27 februari 2008 20:42

Ikväll körde vi ut ett as till pall, hela schabraket var väl cirkus 2 meter långt. Vad gör lilla jag då? Jo jag står i mitt smalben och knä, märkte inte av det så mycket i början men sedan började det svida och ha sig. Så nu har man ett sår, eller ett jack, på en centimeter på smalbenet och ett rivsår på knät! Det är fint det! Sedan att man känner sig som en karl när man jobbat färdigt, smutsiga händer och ibland smutsig under naglarna som om man legat under en bil och meckat, det gör inte saken bättre.

Av Suss - 27 februari 2008 13:57

Ett par timmars sovmorgon räckte tydligen inte tillräckligt men samtidigt måste man ju tänka på att man ska lägga sig tidigt ikväll igen. :( Återigen somnade jag med litteraturen i handen när jag låg i soffan och läste. Tillät mig sova i 20 min, sen stoppade jag i mig lite dextrosol, blev för en stund piggare, men nu är jag tillbaka på noll igen. Blev tydligen inte tillräckligt pigg av träningen imorse heller. Det är väl lika bra att börja med maten snart. Ikväll är det jobb. Fel dag men var tvungen att byta med Daniel eftersom jag var i skolan igår.



Ovido - Quiz & Flashcards