Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Suss - 20 februari 2008 21:11

Jag har jätteångest över att jag ska behöva kliva upp tidigt imorrn. Och ännu mer ångest över att jag måste somna i tid ikväll. Och ångest över att jag sov så länge som till 9 imorse. Sedan skulle jag kunna nämna ytterligare en massa saker men jag hade inte tänkta uttråka er totalt så jag låter bli. Men har väl mer eller mindre insett att jag har en downdag idag. De är inte roliga.


Har suttit och tråkat hela kvällen, och fällt några tårar till One tree hill. As usual... Han är ju sååå otroligt söt lilla Jamie, Haleys och Nathans son.

Av Suss - 20 februari 2008 12:36

En av mina, av mig, "hatade" naturläkemedel är slut, eller tar slut imorrn, så jag tänkte att jag skulle vara duktig och fara och köpa en burk till idag innan träningen. Vad får jag för den ansträngningen och de 2 kronorna jag lade i parkeringsautomaten för att springa in dit? Ingenting! När jag kommer fram till dörren står det att det är stängt mån-ons vecka 8, de enda dagar på hela veckan de har öppet. Så nu får jag helt enkelt strunta i att äta några immunförsvarshöjande tabletter fram till måndag. Eller nä, finns ju inte en chans på hela jorden att jag kommer hinna köpa några tabletter under hela nästa vecka för jag börjar ju skolan 8 varje morgon tror jag. Crap!

Träningen gick åtminstone bra. Körde efter mitt program, blev axlar, armar och mage idag. Imorrn ser det ut att bli lite dåligt med träning, om jag inte tar en löptur efter att Angelica och jag diskuterat kursboken. Det måste jag nog göra för jag skippade ju det igår efter jobbet, p.g.a ren lathet. :P      

Ovido - Quiz & Flashcards