Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Suss - 11 februari 2008 15:06

Hade fått ett mess av Angelica under tiden jag tränade imorse där hon skrivit att hon kommer att läsa ut boken på "franska" idag... :S Då hade jag lite mer 100 sidor kvar, för det blev ju liksom inte så mycket till läsning i helgen, som jag egentligen planerat... Nu återstår det typ 75... Det går så segt, är inne i ett lite tyngre parti igen, och sovit har jag gjort i en halvtimme också. Knappt så att mina ögon kan hållas öppna. Har fått proppa i mig dextrosol. Och grejen är ju den nu att jag känner mig pressad att läsa klart boken till imorrn, eller så att jag läser klart den under förmiddagen imorrn i alla fall, vilket innebär tidig uppstigning. För vi kan ju inte diskutera det alltför sent för jag ska ju jobba imorrn med... :( Jag tycker inte om det här... Men samtidigt skulle det kännas skönt att ligga före i planeringen med 3 dagar, som vi faktiskt gör om vi diskuterar boken imorrn. :) Nu ska jag kämpa vidare.

Av Suss - 11 februari 2008 01:41

Jag är totally very trött nu. Har precis sett klart på Juno. Var en rätt rolig film. :) Kanske dags att studsa i säng nu om jag ska orka kliva upp planenligt kl. 8 imorrn. :S Känns som att det kan bli lite svårt. Men... God natt då, för att tala på ren svenska.

Ovido - Quiz & Flashcards