Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Suss - 8 februari 2008 22:18

Haha, gjorde nyss ett test på expressen.se för att testa om jag var tankspridd. Mitt resultat:

Du fick 8 rätt av 20 möjliga

Du är tankspridd... ...men kan bli bättre på det. Släpp lös din tankspriddhet och njut av livet, men var beredd på reaktioner från omgivningen.


Om ni har tråkigt kan ni ju alltid göra testet här! :)

Av Suss - 8 februari 2008 21:40

Ingen träning idag, bara en underbar härlig promenad i solen! :) Sedan har jag läst, läst och läst. Åkte lite tidigare för att hinna gå på systemet innan jobbet för imorrrn blir det feeeeest hos Emzipemzi! Det ska bli askuuul! :D Basta, dricka och sedan utgång. Det där med bastningen och drickandet blir ju intressant det.. :P Men av den anledningen håller jag mig ifrån groggandet. Imorrn förmiddag ska jag nog varva pluggande med omplantering av blommor, för sådant måste ju också göras, särskilt nu när jag fått jord av mamsen och allt.  

Ovido - Quiz & Flashcards