Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Suss - 16 februari 2008 10:46

Tyvärr är det städdag idag... Spelar ingen roll om det var en vecka sedan jag dammtorkade och allt, lika dammigt igen... :S Däremellan ska jag kika på lite längdåkning och skidskytte. Ikväll har jag inte riktigt bestämt mig för vad som kommer att ske. Igår efter jobbet, innan jag var in och handlade hade jag verkligen inga som helst planer inför lördagen, vilket var evigheter sedan sist. Man kan säga att det kändes både skönt men samtidigt jäkligt tråkigt med tanke på att jag är en sådan rastlös människa som jag är. Det måste hela tiden ske något för att jag inte ska bli totalt uttråkad. Nu har Emelie i alla fall frågat mig om jag ska med till Paula ikväll, en onyttig kväll framför film sägs det vara. ;) Jag får väl bestämma mig under dagen hur jag ska göra/har lust med att göra. Faktum är att det ändå skulle vara ganska skönt att sitta hemma ensam och kolla på film också. Så vad gör jag? Well, Emz skulle ringa sedan...

Ovido - Quiz & Flashcards