Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Suss - 24 februari 2008 18:42

Inte blev det någon film med Mr. FC ikväll heller. Jag får nog ta och se en film i min ensamhet istället. För någonting måste jag göra innan jag går och lägger mig vid 23. :S


Har legat i soffan och spanat lite i det där hemska kompendiet som jag bör starta en hatklubb emot. Den dagen då hemtentan är färdig och jag hoppas att jag har den känslan att jag klarat den, då kommer jag vara såå lycklig så ni kan inte förstå. Jag kommer stå och hoppa av lycka, ett glädjerus kommer att infinna sig i hela mig den dagen i april då vi får reda på resultatet och om det skulle vara positivt såklart! Spelar ingen roll om jag bara skulle få E!


Idag måste jag också säga att det fanns en gnutta lycka i mig. Jag tog mig en härlig promenad i solen, verkligen hur skönt som helst, varmt, och man började få riktiga vårkänslor. :) Jag längtar till den dagen då jag kan hämta upp mina utemöbler nere från förrådet och ställa ut dem på balkongen. :D 


Nu tror jag att jag ska kika lite i Jotex-katalogen efter nya tyger. Jag är grymt sugen på att sy nya gardiner till köket. :P



 

Av Suss - 24 februari 2008 10:44

Jag sitter här toktrött efter att ha klivit upp kl. 8 och sedan läst ca 40 sidor kurslitteratur. 20 kvar innan boken är schlutt! Jag har återupptagit Nisse så nu spelar han skönt i bakgrunden. Finväder ute så man kanske skulle ta sig en promenad?


Nu till det som relaterar till min rubrik... Imorrn är det eländesskola. 8-17 mån, tis, tors. 8-15 ons och fre. Det tragiska är att jag ska jobba direkt efter att jag kommit hem på ons och fre, när man väl slutar "lite" tidigare. Detta kommer bli en tuff vecka... På många sätt. Hur ska jag hinna träna?


Ovido - Quiz & Flashcards