Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Suss - 2 februari 2008 01:17

Dagen har bestått av en massa plugg och sedan har jag hunnit med att jobba också. Var eventuellt meningen att vi skulle gå ut ikväll men det blev ikket av till slut. Alla bangade... Men på söndag ska jag, Emelie och Anna åka till Hassela och det ska bli ruggigt sköj vill jag lova! :D Problemet är bara att jag inte köpt några glarrer ännu men det ska jag göra imorrn innan jag åker ut till madre och padre. Tänkte kolla på matchen där och sedan åka hem för att spendera resten av kvällen med Jonna. Funderar på att beställa pizza, sedan ta en lång promenad och avsluta kvällen med guitar hero! Har spelat en stund nu och jag skulle kunna fortsätta i evigheter om det inte vore för att jag måste ta och lägga mig. Totalt livsfarligt beroende! :P


Gonatt alla underbara människor!

Ovido - Quiz & Flashcards