Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Suss - 5 februari 2008 22:01

Idag har det verkligen inte varit en enda lugn stund för min del. Jag fick åka in med bilen till Timrå där den skulle genomgå en service. Under tiden satt jag på bibblan och läste kurslitteratur. När jag kom hem beslutade jag mig för att åka och träna, kände att jag inte kunde vila längre eftersom det blev vila från träning under gårdagen. Roligt även att man har en härlig träningsvärk i rumpan och vaderna sedan skidåkningen i Hassela. ;) Väl hemma från träningen så blev det åter att sätta ögonen i kurslitteraturen. Sedan har jag även hunnit med att jobba men det blev som tur var en rätt kort kväll ikväll, slutade 19.20 :) Sedan har det åter blivit plugg. Snart sängen dock, för man blir ju trött av allt detta... :p

Ovido - Quiz & Flashcards