Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Suss - 15 februari 2008 15:56

Idag tog jag det stora klivet in i duschkabinen med en sprayflaska mr muscle och en svamp och torkade rent varenda glassida som fanns så nu glänser min duschkabin igen. Detta bör jag ha gjort för ett tag sedan men latheten har liksom tagit över. Inte nog med det så var det ju nästintill så att man förgiftade sig själv i mr muscle-ångor... :S Från och med nu skall detta ske en gång i månaden. Men jag vet att det inte kommer bli så... :P

Sitter och häver i mig lite mat nu för jag måste strax åka till Onoff och hämta recievern/DVD:n... Ibland när man kommer dit, förmodligen mest på helgerna, kan man få vänta i år och dagar innan man får någon hjälp så det är väl lika bra att vara ute i tid så man inte kommer för sent till jobbet. Bara för det så kommer det säkert gå hur fort som helst idag så att jag kommer till jobbet i förväg. Fast då lägger jag ju en bra grund för att få sluta tidigt denna fredagskväll och det är ju inte fel. :P

Av Suss - 15 februari 2008 12:42

Gud vad jag längtar till snön börjar försvinna, till vägarna börjar bli fria från is, till man kan sitta ute på balkongen i vårsolen och bara njuta. Idag är det världens finaste väder och jag kan inte ens tänka tanken på att gå ut, för det finns inte så mycket tid till det... :( Den form av friskluft jag fått idag var när jag innan jag åkte till träningen satt bakom bilen och skrapade bort det gamla skattemärket som satt som berget, för att kunna byta till det nya som papsen gav mig när de var här häromdagen. Det tog säkert 10 minuter att skrapa bort det och då använde jag ändå kniv. :S Sedan blev det väl ytterligare lite friskluft när jag gick till och från parkeringen.

En glädjande sak har i alla fall hänt idag. Blev väckt av ett sms men inte vilket sms som helst utan ett som sa att min reciever/DVD som varit på reparation i 3 veckor nu är lagad och klar för avhämtning så ääääntligen kan jag lyssna på musik som vanligt igen, ja om den nu funkar d.v.s Ska hämta den innan jobbet i alla fall. :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ja...jag behöver nog inte ens säga vad jag ska göra sedan...


Och vad jag ska hitta på i helgen, det var också en annan fråga. Blir nog till att sitta och tråka med sig själv imorrn som det ser ut i detta nu. Jag har inte råd att fara ut till mamma och pappa där Isabelle och Victor skulle vara imorrn, vet inte vad storebror och Camilla ska hitta på för skoj... och Jonna hon jobbar kväll imorrn... Men vi ska i alla fall hitta på något ikväll när jag slutat jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards