Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Suss - 13 februari 2008 23:24

Var ute och kikade på lägenheter på blocket bara för skojs skull förut. Där hittar man tre lägenheter som tillhör folk jag känner. Den ena byter lägenheter som en annan byter underkläder och de andra två de flyttar ihop med sina flickvänner efter en relation på ungefär 2 månader. Jag har inte förstått det här med varför saker och ting ska gå så ruskigt fort. Snälla nån! Jag har gjort misstaget själv en gång och det är något jag inte kommer att göra om igen. Jaja, folk får göra som de vill med sina liv men jag tror nog att många som det sedan tar slut för sedan frågar sig varför allt skulle gå så fort för. Jag har i alla fall lärt mig en läxa efter mitt misstag och jag hoppas att det finns fler som också gör det...

Av Suss - 13 februari 2008 19:25

Ikväll har mamsen och papsen varit här och ätit middag, var meningen att vi skulle se skidskyttet men det blev ju inställt p.g.a den här förbannade blåsten som även infinner sig här i Sundsvall... Brorsan är också här, han har fastnat framför guitar hero, går väl inte så bra för honom ännu. ;)


Fick även min lugg klippt förut, så nu "ser" man någonting igen. Och sedan slipper jag ju klippa mig på ytterligare en månad. ;) Känns som att pengarna kommer att flyga iväg nästa månad också, diverse människor i min omgivning som fyller år, skulle ha gjort en tandläkarundersökning samt ett besök hos frissan. Sedan är det alltid en massa annat skit som brukar komma upp...

Av Suss - 13 februari 2008 09:39

Idag blev det ingen studiegruppsträff, vilket i sig känns lite skönt. Kunde sova en timme längre och jag kan gå och träna nu. :P Sedan startar vi läsningen av nästa kursbok. Tyvärr har jag inget intressant att berätta... Pratade med Camilla igår på msn, vilket var ett bra tag sedan sist. Hon fyllde dessutom år. Jag måste nog pallra mig upp till Ume i sommar. Undra om det är 4 år sedan i sommar jag träffade henne sist? :S Tiden går fort, vare sig man vill det eller inte... Som nu bara, det är redan onsdag. Jag tyckte ju att det var söndag nyss...

Ovido - Quiz & Flashcards