Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Suss - 26 februari 2008 20:51

Har varit lite si och så med träningen den senaste veckan. Har inte känt mig så motiverad men jag tror att motivationen är på väg tillbaka. :) När jag kommit hem från skolan så åkte jag till Ego. Emz och Sandra körde pump innan jag kom så det blev ett rejält pass för dem idag genom att vi körde gym sedan. :) Nu är rabattchecken inlöst och nu kan jag träna vad jag vill i en månad framöver där. Men det kommer ju bli mest pump och sedan blir det gym på sporthallen, som vanligt. Träningsvärk imöra? Absolut!

Av Suss - 26 februari 2008 12:42

Även om saker och ting klarnat lite så känner jag mig mer yr nu än när jag kom till skolan. :S Är det så det ska vara? Torktumlarlivet har fått sig en ny skjuts. ;)


Sitter och tittar ut genom fönstret, på den tråkiga tegelbyggnaden, på den här tråkiga skolan, och frågar mig själv varför i hela friden vi inte kan få gå i Sundsvall för. Men skulle Sundsvall få lärarutbildningen så skulle Härnösand förfalla totalt. I och för sig något jag skiter totalt i med tanke på att jag inte för ens fem öre gillar denna blåsiga och backiga stad som möjligtvis kan vara "lite" mysig på sommaren men inget mer. Kom att tänka på första dagen på den här kursen då vi samlats i våra studiegrupper och skulle berätta varifrån vi var. "Jag är från stan", sa jag, och mer eller mindre alla förstod nog att det var Sundsvall jag syftade på. Stan för mig är inte Härnösand.

Ovido - Quiz & Flashcards