Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Suss - 18 februari 2008 23:39

Jag får alltid tårar i ögonen när jag tittar på den här filmen som jag spelade in på min lillkille Gizmo när han var ca 10 veckor gammal och fått bada sin första gång, i alla fall i min närvaro. Han var verkligen mitt allt och jag saknar honom sååå himla mycket... Inte blir saken bättre av att han är sååå fruktansvärt söt!

Av Suss - 18 februari 2008 17:32

Idag har det varit full rulle. Men det var grymt segt att komma upp ur sängen imorse. Tänkte kliva upp kl. 8 men hon blev 9.30 innan jag lyckats med att kravla mig upp. Sedan har jag hunnit med att tvätta, jag har läst ut ännu en dålig kursbok och jag tog den där löprundan på cirkus 7 km. Och det gick långt mycket bättre än vad jag över huvud taget kunde tänka mig att det skulle gå. Detta var fjärde rundan för i år, inom en månads tid och jag sprang i snitt en kilometer på under 6 minuter. 1½ km innan jag var i "mål", då gick det jäkligt tungt men jag repade mig efter den där backen och sista kilometern flöt på riktigt bra trots allt.

Nu har jag nyss kommit hem från affären, köpt lite bananas och lite andra stuffs. Blev som vanligt kvar där 20 minuter längre än vad en normal människa skulle ha blivit. Först surrade jag med Emelie och sedan på vägen i butiken hittade jag Andreas... Blir ju lätt så när man börjar känna alldeles för mycket folk där. :P

Av Suss - 18 februari 2008 00:08

Detta är den absolut sötaste bilden man kan tänka sig. Det är min brorsson, tror att han är lite över året gammal (i år blir han 8 år)... Är min morbror och fadder Eero som tagit bilden, tyvärr finns han inte vid liv längre efter mycket tragiska omständigheter. Han tyckte i alla fall mycket om att fotografera...

Ovido - Quiz & Flashcards