Direktlänk till inlägg 10 februari 2008

Bastufesten!

Av Suss - 10 februari 2008 10:22

Ja igår kväll var det ju bastufest hos Emz. :) Vi startade det hela med ett spel vid namn limbo, vilket var ett mindre bra spel för de som blev tvungna att klunka i sig mycket. Därefter blev det bastning, skönt men vissa var "allergisk" mot värmen. ;)  Egentligen vet jag inte riktigt var tiden tog vägen men fort gick det och vips så kom en taxi och skjutsade oss till krogen. Chaffisen var en kille jag mött och spöat många gånger i pingishagen! ;) Vi kom in till stan rätt tidigt och det var inte särskilt mycket folk ute just då så vi hamnade på Irish till en början. Där körde vi en liten darttävlig, jag, Ellinor, Nicklas och någon som började på M. Vi fick surra engelska med honom i alla fall... Det blev en MENS-fight, något som gav oss ett stort skratt. Men den där M-killen fattade nog inte riktigt vad vi menade. ;) Nicklas vann MENS-fighten tillslut.

Efter Irish fortsatte kvällen på Statshuset och där var det så mycket folk tillslut så att man inte kunde dansa riktigt. Stod man i klungan så kände man sig som en flipperkula i ett flipperspel.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 18 mars 2008 23:56

Ville bara informera er om att jag startat en ny blogg av den anledningen att jag bara har 3 bilder till som jag får ladda upp innan jag måste paya för att kunna lägga upp bilder efter det. Kan tyckas snålt men wtf... ;) Det är roligt med förändringa...

Av Suss - 18 mars 2008 22:15

Bye bye Modo! Idag visade vi vem som var bäst, 5-0 på bortais, utklassning! :D Nu återstår det att se vilka vi får möta i semin... ...

Av Suss - 18 mars 2008 13:44

Nu har det gått två år sedan jag hade min inflyttningsfest här i lägenheten. 18 mars 2006 är nog ett datum jag aldrig kommer att glömma! :) Då det blev lite för mycket Mintuu. Får rysningar nu när jag bara tänker på det. Hövva! :P Men det var en roli...

Av Suss - 18 mars 2008 12:18

Det snöar och har väl så gjort typ hela natten. Och...jag tycker inte alls om det! Nu vill jag ha vår, fan vad härligt det skulle vara att bara dra iväg utomlands på sekunden. Till sensommaren har det gått tre år (på den tiden levde man som sambo och...

Av Suss - 17 mars 2008 23:28

Födelsedagsbarnet som lyckades blunda på nästintill alla bilder, med de populära glarrerna som gick laget runt. ;)   Jaa...ni ser ju själva. :P   Emelie, Johan och Sandra have some fun!   Pierre och Danne was there...   Ztefanio och Peter   Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards