Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Damn, jag föll för frestelsen :S

Av Suss - 28 februari 2008 13:43

Idag blev det bara skola till 10... Läraren som skulle ha våra två tänkta föreläsningar var sjuk. När jag kom hem beslöt jag mig för att åka in till stan en sväng istället för att sitta hemma och tråka med litteraturen. Jag har nu liiite ångest över det faktiskt, särskilt med tanke på att jag verkligen på riktigt har sagt att denna månad ska jag inte köpa något mer än det jag just behöver. Men kommer man upp för rulltrappan och ser att The Store har 70% rea på tjejjeans är det väldigt svårt att stå emot inköp om man heter Suz och älskar att köpa jeans. Hittade två par Lee-jeans, ordinarie pris på de båda var 1900 kr. Jag köpte dem för 570 kr. :P Ett fynd trots allt och ytterligare två par till samlingen som numer består av 17 par tror jag. :P



Nu har jag en kväll på jobbet att inte se fram emot. Ska hoppa in och jobba extra ikväll, vilket man ju sällan har lust med när man sett fram emot en lugn och skön kväll... Men jag får tänka som så att jobbar jag ikväll så tjänar jag ju in pengar till brorsans födelsedagspresent. ;) Att det blir jobb ikväll innebär att jag inte kan köra body pump som jag planerat egentligen så det passet blir framflyttat till lördag morgon istället. Imorrn är det ingen skola... Åter igen struntar vi i att åka upp...är en 4-timmars föreläsning som handlar om forskningsmetodik, precis som denna morgons föreläsning också handlade om. Totalt värdelöst, tycker jag som redan skrivit en B-uppsats.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 18 mars 2008 23:56

Ville bara informera er om att jag startat en ny blogg av den anledningen att jag bara har 3 bilder till som jag får ladda upp innan jag måste paya för att kunna lägga upp bilder efter det. Kan tyckas snålt men wtf... ;) Det är roligt med förändringa...

Av Suss - 18 mars 2008 22:15

Bye bye Modo! Idag visade vi vem som var bäst, 5-0 på bortais, utklassning! :D Nu återstår det att se vilka vi får möta i semin... ...

Av Suss - 18 mars 2008 13:44

Nu har det gått två år sedan jag hade min inflyttningsfest här i lägenheten. 18 mars 2006 är nog ett datum jag aldrig kommer att glömma! :) Då det blev lite för mycket Mintuu. Får rysningar nu när jag bara tänker på det. Hövva! :P Men det var en roli...

Av Suss - 18 mars 2008 12:18

Det snöar och har väl så gjort typ hela natten. Och...jag tycker inte alls om det! Nu vill jag ha vår, fan vad härligt det skulle vara att bara dra iväg utomlands på sekunden. Till sensommaren har det gått tre år (på den tiden levde man som sambo och...

Av Suss - 17 mars 2008 23:28

Födelsedagsbarnet som lyckades blunda på nästintill alla bilder, med de populära glarrerna som gick laget runt. ;)   Jaa...ni ser ju själva. :P   Emelie, Johan och Sandra have some fun!   Pierre och Danne was there...   Ztefanio och Peter   Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards