Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av Suss - 31 augusti 2007 23:47

13 minuter kvar på augusti månad och den riktiga hösten har verkligen varit här denna vecka. Visserligen fint väder men inte har det varit varmt... Nu när jag kom hem från jobbet efter 21...5 grader. Det är väl kanske minus nu? Ja det skulle då inte förvåna mig. Nu ska jag måla lite och sedan ska jag sova lite. Snark!

Av Suss - 31 augusti 2007 23:06

Jag är så less på att måla. Allt detta målande gör mig snart galen. Och vet ni vad det värsta är? Att det är massor kvar! Men innan skolan börjar, då ska det banne mig vara klart. Sedan har jag inte tid längre.

Av Suss - 31 augusti 2007 21:57

Nä nu jävlar. Jubelidioter som ställt till med bränder i Grekland. Nu har de gett sig på Zakynthos också, där Mallie är. Fick ett mess av henne förut i vilket hon berättade att det  brann så jag frågade om hon var såå het. ;) Men tydligen så är det någon dum jävel som tänt eld uppe i bergen inte så långt ifrån där Mallie och hennes familj är på semester just nu. Hon sa att det bästa kanske vore att sova i poolen i natt. ;) Nää, händer det Mallie något på ön då får den personen som tuttat på med mig att göra!

Ovido - Quiz & Flashcards