Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Suss - 15 augusti 2007 13:25

Har rivit badrum sedan 9.30 imorse. Tyvärr är man nu duschlös. =( Men tur har jag som åtminstone har en gästtoalett så att man slipper springa till grannen eller liknande. ;) Det gör ont i mina händer, förmodligen är hela jag hur dammig som helst och ännu har jag nog ett par timmar kvar att jobba där inne, om inte mer. Och snart ska jag även iväg och jobba vid järnvägen, sedan blir det en dusch hos brorsan, men lite till rivning innan det tror jag. Ikväll ska jag träffa Jens, efter att han varit ute på sin löprunda med polaren. =)

Av Suss - 15 augusti 2007 09:41

Johanna...du som skrev kommentar till inlägget där jag berättade om att jag fått ont i halsen, du som var homeopraktiker... Är det så att det halsonda kan "bryta ut" efter att man ätit medicinerna ett tag? När jag var på mitt allra första besök hos homeopraktiker, och om jag inte missminner mig, så sa han att det just kunde bryta ut efter ett tag för att sedan bli bra igen. Sedan ringde jag min mamma nu och hon hade hört detsamma av någon annan som gick på naturmediciner. Om du nu läser min blogg vore jag ytterst tacksam om jag fick svar på min fråga! =) Läget just nu är att det "onda" har gått från vänstra sidan till den högra. Jag hoppas på att det blir bra inom ett par dagar nu när det härjat på även denna sida. :P

Ovido - Quiz & Flashcards