Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Suss - 4 augusti 2007 21:31

...till att blogga tidigare idag. Totalt fullt upp med grejer. Kom hem från jobbet imorse strax före 9.30...la mig i sängen på stört för att sova fram till 11 då det var tvättstuga. Blev inte så glad när klockan ringde kan jag säga, sov riktigt skönt då. Men jag tragglade mig ner till källaren och slängde i två maskiner för att gå upp och lägga mig på soffan, för att somna igen. Var lika glad när alarmet ringde ännu en gång men sedan gav jag upp det där med sovandet och det känns lite nu. Det var så fruktansvärt stökigt i hela lägenheten så jag började med att åter strukturera om i mina garderober, nu när Jonna flyttat ut. Fick ganska mycket mer plats. Mitt upp i allt kom sedan päronen som kört sista lasset till Jonna. Vi bar ned mina fula badrumsskåp så nu är jag av med dem, men nu har jag istället en ny och fräsch toa som står i hallen. Vi åt lite mitt upp i allt arbete och sedan åkte vi ut till Birsta. Jag skulle till Onoff för att utnyttja min presentcheck som annars skulle ha gått ut imorrn. Sedan blev det handling. Lite tomt i mitt kylskåp var det innan. När jag kom hem fortsatte jag med garderoberna, fixade klart med det och sedan röjde jag upp lite i köket. Tog hand om all ren tvätt gjorde jag också. Sedan blev det käk och en trip till Jonna. Hon har fått det rätt mysigt i lägeneheten redan, men det blir ännu bättre sedan när vi målat väggarna. =) Kom nyss hem och nu ska jag sätta mig i soffan framför TV:n, tända lite ljus, äta kex och brieost och bara njuta av denna lördagskväll. Troligen kommer jag ju somna rätt tidigt. Tjingelong på er!

Ovido - Quiz & Flashcards