Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Suss - 21 augusti 2007 22:54

Sorry mina trogna bloggläsare (om jag nu har några sådana?), att jag varit lite dålig på att skriva... Men det händer rätt mycket här om dagarna så det har liksom inte funnits tid till förfogande. Kl. 9 brakade helvetet loss, jag sov så skönt men så skulle det där rackarns alarmet ringa, bara för att jag skulle hinna skicka ett påminnelse-sms till mamma att ta med linement eller liknande när de kom inöver. Jo jag har fortfarande ont i nacken, tredje kvällen i rad jag har riktigt jävla ont. Blev lite jobbigt på jobbet idag när jag körde bil...skulle man tittat åt sidan fick man liksom vrida på hela sig typ. Men nu har mamsen varit snäll och köpt Zon åt mig så får se om det funkar. Än så länge kan jag inte påstå att det haft någon bedårande bra inverkan på min nacke i alla fall.

Idag har vi monterat upp duschkabinen, tog sin lilla tid såklart och självklart skulle det jävlas. Inte klar ännu, verkar som att pappa kom av sig när jag åkte till jobbet. Istället åkte han och köpte rör som jag ser att han börjat böja. Det ser just nu ut som värsta helvetet i hela lägenheten, kartonget och små frigolitsmulor lite här och var. Men det är sådant man får leva med. Nu ska jag trycka i mig kaninfodret som jag måste köpa mer av imorrn, och sedan kolla på en film, såvida det inte finns något vettigt på TV:n att titta på. Good Night!

Ovido - Quiz & Flashcards