Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Suss - 20 augusti 2007 21:17

Nacken har blivit sämre igen... =( Typiskt att man inte ska ha någon muskelsalva eller liknande. But keep on fighting! Skit man får ta när man har roligt. Nu ska jag fortsätta se på mitt favoritprogram Lyxfällan.

Av Suss - 20 augusti 2007 16:28

Började med uppstigning kl. 10. Kände att mina nacke redan var mycket bättre och än bättre är den nu när man varit igång ett tag. Efter frullen satt jag igång och målade elementet jag inte hann med igår. Det måste dock målas minst en gång till. Därefter blev det golvskrubbning från lim och spackel som spillts, tog sin lilla tid det och inte var det någon favoritsyssla för mina knän heller. Kanske är dem man har ont i imorrn? Sedan har det varit skåpmontering för hela slanten. Allt tar sådan himla tid men nu behöver man ju inte lägga den tiden på arbete imorrn när mamsen och papsen kommer hit. Ska väl eventuellt göra ett försök med rören då. Om det går bra blir det mycket möjligt skåpuppsättning. Jag hoppas ju på det i alla fall, jag som vill att allt skall ske och bli klart på en gång...för att inte glömma väven som också ska limmas fast. Det är mycket jobb kvar men sedan blir det fan fint! Tur man inte har tummen mitt i handen för då hade saker och ting tagit ännu längre tid.

Har under dagen fått telefonsamtal av båda Jensarna, eller Jens och Hamstern som jag skulle sagt i vanliga fall. ;) Jens sa igår att han skulle ringa mig men jag hade inte förväntat mig att han skulle ringa från jobbet utan ikväll. Men spelar ju ingen roll, lika trevligt att prata med honom ändå. Han skulle btw spela fotbollsmatch ikväll så möjligen har han väl kanske inte tid att ringa då. Hamstern blev jag mest förvånad över att han ringde. Inte väntat om man säger så. Han frågade om Jonna jobbade. Synd för honom att hon gjorde det. ;)

Nåja...jag ska nog ta och göra den där köttfärssåsen nu jag. Som egentligen skulle ha gjorts igår om inte mamma tagit med sig mat till hela gänget. Tur någon tänker på att jag är pank. ;)

Av Suss - 20 augusti 2007 00:26

Det är frågan det... Jag har faktiskt aldrig haft det förut i mitt liv så det kanske är dags nu då? När jag har som mest att göra... Nu slipper jag i alla fall vara rastlös i några dagar. Är nyss klar med lite grundmålning där sedan väv skall sättas. Tror ju inte att det var något vidare bättre för min onda nacke precis. Var innan ner till Max och käkade med Jonna så på min cykeltur hem stannade jag till hos faster för att se om de hade något att smörja in mig med. Insmörjd blev jag och sedan fick jag låna med mej en rispåse som jag ska värma upp nu innan jag lägger mig och ha under min nacke. Jag tillåter mig inte att få nackspärr för imorrn ska jag börja montera lite skåp. På min enda lediga vardag denna vecka också!

Men nu ska jag sluta gnälla. Gonatt på er!
Bilder kommer så småningom.

Ovido - Quiz & Flashcards