Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Suss - 29 augusti 2007 23:40

Onekligen kan man ju säga att jag har kommit in i en period när det gäller att gå och lägga sig i tid. Passande nu när skolan strax börjar igen. Ska faktiskt ta och knoppa nu, eller åtminstone lägga mig i sängen och läsa lite kurslitteratur till jag blir lite tröttare. För trött känner jag mig faktiskt inte just nu.

Har suttit och kikat lite i Jotex-katalogen efter nya lampa till vardagsrummet. Eller jag funderar faktiskt på att köpa två stycken. Blir lite snyggare att ha en i varje fönster än att ha en ståendes mitt emellan dem som jag har nu. Frågan är om jag ska beställa eller om jag ska hitta ett par värdiga i någon butik. Vill helst inte att de ska kosta mer än 200 kr styck. Vå får se hur det går. Gonatt på er.

Av Suss - 29 augusti 2007 22:19

Här sitter man och är ganska sysslolös. Har redan målat sedan jag kom hem och nu måste det torka i 6 timmar innan nästa målning. Seeeeegt! Den första av tre dörrar är nog inte klar förrän på fredag. =( Kommer ju att ta år det här. Innan hempaketkörningen svirade jag runt lite i Birsta. Tänkte att jag skulle köpa allt som var kvar att köpa till badrummet förutom lister. Det får mamsen och papsen fixa. ;) Så det blev handling för ca tusenlappen, varav vägglampan med ett inbyggt eluttag gick på 500 spänn. Men ska man ha fint får det fan kosta. :P

När jag slutat jobbet ringde jag Jens. Han frågade igår om jag typ ville komma ner till Micke och honom som skulle käka lite och dricka öl på stan. Men tyvärr blev jag så sen från jobbet så det hanns inte med. =( Åkte ut till Timrå totalt i onödan och det tog en halvtimme extra. Hade jag inte behövt det hade jag säkerligen hunnit med. Men vi ska höras imorrn igen efter jobb och se om vi ska ses då. Men säkert blir det ju inte så. Det skulle inte alls förvåna mig. Och snart åker han till Norge, ska jobba i Borlänge två veckor innan det och sedan ser man inte skymten av honom på jättelänge.

Av Suss - 29 augusti 2007 13:32

Jag är i stort behov av klippning och det skall ske innan skolan börjar. Jag håller på att få spel på min lugg om jag ska vara riktigt ärlig.

Av Suss - 29 augusti 2007 11:42

Ytterligare en morgon jag sov länge. Kunde verkligen inte pallra mig upp ur sängen förrän 10.30 Sedan har jag målat... Mer behöver jag faktiskt inte säga. Däremot funderar jag på att köpa de sista grejerna till badrummet så att allt det är klart. Kanske tar det mellan jobben idag? Om jag hinner.

Ovido - Quiz & Flashcards