Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Suss - 2 augusti 2007 19:17

Idag har jag sålt mitt badkar, inga problem med det! =) Sedan åkte jag ut till Birsta och köpte takfärg. En stund efter jag kommit hem igen klev Jonna in genom dörren och höll på att skrämma livet ur mig. Hoppade till riktigt bra där. Av henne fick jag höra att brorsan som ska fixa mitt badrum inte kommer förrän i slutet på månaden, morbror hade pratat med honom p.g.a Jonnas renovering. Självklart blev jag smått förbannad, ska ALLTID vara så här! Ringde mamsen och berättade och hon har nu insett att det inte är något att lita på. Jävligt tydligt att han inte vill göra jobbet, men då kan han väl lika gärna säga det så att man kunnat fixa någon annan, men inte då! Nu har jag fått ut mina aggressioner.

Eftersom jag nu inte har någon renovering på några veckor så sa jag till Jonna att vi kan ju börja med hennes lägenhet till helgen. Vardagsrummet ska hon få fixat men sovrum, kök och hall får hon stå för själv. Så till helgen har man då eventuellt spackling och målning framför sig. Men det ska bli roligt att ha något att göra. =)

Imorrn är det sista dagen på städet, gissa om jag längtat?! Ända sedan måndagen förra veckan då jag började. Sedan jobb 17-21 imorrn kväll och sedan 04.00-11.00 på lördag morgon. Jag kommer vara död på lördag. Tur ingen utgång är inplanerad. För en sådan lär det inte bli för min del...

Nu ska jag ta och bege mig iväg till D och kolla på film. Får se vad det blir ikväll. =)

Ovido - Quiz & Flashcards