Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Suss - 11 augusti 2007 19:13

11.30 var man nere på stan igen. Det var drakbåtstävlingar och jag gick ju dit av den anledningen att heja på Hagaskolan. De försvarade sin titel sedan i fjol så nu får man ta sig ned nästa år också och kika, nu när de får vara med gratis. =) Gick med Frida där nere på stan fram till 15-tiden. Kul att träffa henne nu när det var så länge sedan sist, men ska jag vara ärlig så kändes det inte som att det var i november sist utan bara någon vecka sedan. Jonna kom ner på stan hon också, strax efter 13. Blev lite strosande på stan och sedan gick vi och käkade, kebab med bröd för min del. Strax före 17-tiden blev jag ensam där nere så stod och kollade på finalerna. Blev lite kyligt på slutet men som tur är har vi sluppit regnet. Nu ska jag bestämma mig för om jag ska bege mig ner till stan ikväll eller inte. Jonna festar med sin nya arbetskompis så henne kan man ju inte vara med. Vi får helt enkelt se vad som händer. Vad jag orkar med...

Av Suss - 11 augusti 2007 19:09

Stannade till hos Jonna på hemvägen från jobbet och när jag åkte hem från henne såg jag att det var rätt mycket rörlighet på stan så jag beslöt mig för att hoppa i duschen och sedan dra ner till ån. Tog cykeln ner och träffade direkt på Annika och Kjell, som väntade på Monica så gick med dem ett tag. Träffade på D på bron av ren slump och sedan blev det en cider i tältet med gänget. Rätt vad det var upptäckte jag Jens så gick fram till han och hans polare och surrade lite. Trevligt. Lättsamma att surra med, liksom det är med Jens. Jag måste säga att kvällen blev rätt OK, ja förutom att det började regna tillslut.

Ovido - Quiz & Flashcards