Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Suss - 25 augusti 2007 16:25

Jag tycker att det blåder lite väl mycket ute idag för min smak även om det är jättefint väder. Men blåsten gör att lättfrusna lilla jag fryser så fort man har t-shirt på sig ute.

Jag har nu till det bästa förberett mig inför målandet av dörr/ar ikväll. Köpt en miniroller, lånat två plastbockar av pappa plus att jag ska stjäla lite fint sandpapper hos brorsan. Det är inte endast en dörr som skall målas utan det är fyra, varav en badrumsskåpsdörr och resten vanliga dörrar. Ikväll skall jag satsa på badrumsskåpsdörren sedan får vi se när jag tar tag i de andra. Men det känns roligt att man har lite att göra framöver. =)

Jonna ringde för inte så länge sedan och frågade om jag var ledig på måndag. Har ju varit det de två senaste veckorna men bara för att hon ringde och frågade nu så är jag ju inte det. Jobbar ju 12-21. Hon ska till Birre och shoppa upp lite pengar, bl.a spendera dem på utemöbler till balkongen. Vi får se om vi kanske åker ut till de öppnar för då kan jag ju haka på i arbetskläder i ett par timmar i alla fall. =)

Av Suss - 25 augusti 2007 11:43

Vaknade för en kvart sedan men då har jag ju varit vaken i natt i ca 1½ timme. Somnade visst till lite under höjdhoppet där men vaknade precis när det blev som mest spännande. =) Hade jag varit vaken hela tiden hade man fått sitta uppe i typ 4 timmar så var väl omedvetet smart gjort av mig. ;) Men vad grym hon är. Tangerat sina personliga rekord i de två grenar hon hittills genomfört. Nu väntar jag på kulstötningen, sedan åker jag ner till brorsan och duschar och sedan blir det Tynderö. Känns som att jag inte varit där på evigheter nu, tror det var när farmor fyllde och det var ju sista juli, nästan 4 veckor sedan. Ska i alla fall hinna vara där ute till 14.30...200 metersloppet. Viktigt! Om ni undrar så tycker jag att det är grymt roligt att kolla på friidrott. :P

Av Suss - 25 augusti 2007 00:22

Sitter med tandborsten i högsta hugg. Rispåsen värms i micron. Det fattas bara att jag ska ta av mig kläderna, vilket kommer ske inom de närmaste 10 minutrarna. Det är helt enkelt dags att trilla i säng och ställa alarmet på 02.55 Undra hur mycket sämn jag får i natt? Och hur mycket min nacke tycker om att senare få ligga i soffan?

Sa jag inte förresten igår att det inte skulle bli något badrumsfix i helgen? Ni ska inte tro på mig, det kommer det bli. För min del, men inte för mammas och pappas. Ibland är man en stor lögnare, men det är som oftast när det handlar om sådana här småsaker, som jag t.ex ljuger för mig själv. Imorrn ska jag måla garderobsdörr. Ska bli spännande och se hur det blir. Nu tjuter micron, dags att sova!

Ovido - Quiz & Flashcards