Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Suss - 3 augusti 2007 15:21

Dagen blir bara bättre och bättre. Fick ett sms förut där det stod att detta var den sista lördagskörningen! Wiee och fan så skönt! =D

Av Suss - 3 augusti 2007 11:23

Inte illa, nu är man äntligen fri det där skitjobbet! =) Precis kl. 11.11 åkte jag hem från kontoret och hade ju kunnat hoppas på att det var helg nu men inte då. Men nu känns det faktiskt som det kvittar, jag har ju klarat av de här två veckorna jag fasat så mycket över. Det är även tredje lördagsnatten i rad jag ska köra till Hudik och Ljusdal men sedan slipper jag det nog två lördagar framöver. Och i september då skolan börjar ska jag inte köra den där slingan mer.

Imorse kl. 7.20 blev jag väckt av kussen när hon for till jobbet. Tydligen ska hon flytta till sin lägenhet idag så nu blir man ensam. Men nu bor hon ju inte 55 mil ifrån utan endast 3 km. ;)

Av ren tristess ska jag nog ta och sortera lite smutskläder och måla taket nu. Måste ha något att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards