Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Suss - 28 augusti 2007 23:50

Blev väckt imorse av en tjej som ringde från Göteborg och ville köpa en kursbok. Nice tänkte jag och slängde den på lådan senare på dagen. Det blev lite frulle, pratade lite med Angelica på msn en stund... På tal om msn, igår kväll när jag kom hem från jobbet hade alla bombaderat och skrivit till mig, det passar när man liksom inte är hemma. ;) Skojar inte om det var 10 orangea konversationer. Anledningen till att jag överhuvudtaget var online var för att någon, vet inte om det var mamma, pappa eller brorsan, som slagit igång min dator och sedan hade jag loggats in automatiskt. För att återgå till att berätta om dagen... Jag började sedan att slipa min dörr, för hand och med sandpapper. Tungt var det, inte alls kul! Precis när jag skulle ge mig på målningen av väven i badrummet ringer det på dörren. Mamma och pappa kom, jag helt utan aning att de skulle göra det. Strax före 14 for jag till jobbet, mamsen fick ta över målningen och pappa mixtrade med toalettstol och tvättställsblandare så nu är även det ikopplat. Idag har jag invigt min duschkabin. Det var nice att äntligen slippa gå ner till brorsan för att ta en dusch. =)

Kortfattat skulle man kunna säga att dagen endast bestått av jobb och då inte bara på det riktiga jobbet utan även här hemma då. Ikväll har jag t.ex grundmålat dörren in till badrummet också, plus att jag målade väven en andra gång. Det är knappt så att man hinner med sig själv... Bilder på det nya badrummet får ni inte se förrän det är helt klart. Men det börjar helt klart närma sig. =)

Ovido - Quiz & Flashcards