Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Suss - 9 augusti 2007 23:04

Jag tänker på det varje dag, jag kan diskutera det flera gånger i veckan men kommer fan inte fram till ett vettigt svar. Why why why? Strange people. Alltid samma visa och frågan är ju om det någonsin kommer att ändra sig... Bara svartsjuka jävlar som är bra på det.

Ja... Nu blev ni allt nyfikna va? Fundera på den ni!

Av Suss - 9 augusti 2007 21:41

Egentligen har jag ingen pejling på mig själv ibland. Precis som igår sa jag till mig själv att jag inte skulle bege mig ut och cykla ikväll, visserligen gjorde jag inte det heller... Men istället var jag ute och gick nästan en mil. Kladdheten! Puckad man är! Sedan blev det en skön dusch i alla fall. Satt inte helt fel! Men nu är jag nog lika kladdig igen...


Mitt jävla skitinternet fuckade upp sig totalt. Försökte få igång det i närmare 20 min men ville sig inte. Tillslut blev jag less så jag ringde upp Malin. Var ju ett tag sedan man hörde hennes röst så tog saken i egna händer. ;) Har nog bubblat i närmare en timme, med ett litet kort avbrott. Vi kommer fram till samma sak varje gång. ;) Nu har mitt internet också gått till sig.

Av Suss - 9 augusti 2007 16:12

Cyklade ner till järnvägen idag också. I höjd med universitetet hörde jag att jag hade ännu en cyklist bakom mig, hörde ljudet av växlande och rullande cykeldäck. Var riktigt obehagligt för personen i fråga cyklade kanske 2-3 meter bakom mig bara. Kändes rent av som att jag blev jagad eller förföljd. Vid universitetet svängde jag ned på grusvägen som går vid ån i hopp om att cyklisten bakom skulle ta den andra vägen men nej då, denne följde efter. Sedan började tankarna cirkulera, tänk om det är en våldtäktsman? Fast av någon anledning var ändå känslan att det var en kvinna som cyklade bakom. Kändes dumt att titta bak så av den anledningen var jag ovetandes om det var en kvinna eller man. Men tillslut blev jag äntligen av med den där cyklisten och jag kunde andas ut igen.

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet. Kladdig av den fuktiga luften, enormt kladdig. Ska snart hoppa in i duschen, ska bli extra skönt nu.

Av Suss - 9 augusti 2007 11:39

Ja då var det torsdag. Fredag redan imorrn... Helt sjukt vad fort det går. Om en månad börjar man skolan också. Hyfsat väder idag också faktiskt, även fast det skulle bli sämre. Men det går helt enkelt inte att lita på väderrapporterna, inget som stämmer. 12.30 ska jag hämta farmor på busstationen och skjutsa upp henne till Sidsjön, hon var bjuden på någon lunch eller liknande. Sedan är det jobb, i denna värme. Tror jag tar cykeln idag också, även om jag har ont i mitt ass av sadeln. Har ju inte cyklat någonting sedan Jonna flyttade in men nu är jag igång igen. Ska väl kanske lägga mig på balkongen ett tag, bara för att upprepa det jag gjort alla andra dagar här i veckan. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards