Direktlänk till inlägg 26 april 2007

Längesedan jag la mig så här sent...

Av Suss - 26 april 2007 00:27

Nu har jag hittat ännu mer tidsfördriv. Ytterligare bloggar att läsa. ;) Jag som är så nyfiken. Att jag är uppe vid den här tiden har faktiskt inte hört till vanligheterna de senaste veckorna tror jag. Har faktiskt skärpt till mig rejält på gå-och-lägga-sig-fronten. Nu går jag oftast och lägger mig senast vid 24-tiden, förr blev det oftast 02-02.30 :S Men ändå känner jag mig tröttare nu. Idag har jag i alla fall inte tagit någon tupplur på soffan, en bragd till mig. Kanske blir en imorrn, vem vet?

Den senaste timmen, eller mellan typ 23-24 så satt jag i tele med Jonna. För ovanlighetens skull. Vi insåg att det var dags att lägga på när vi mest satt tysta i telen och knappt sa något. Jag var ju så rolig att jag satt och läste bloggar under tiden i telefonen och Jonna gjorde något annat framför datorn.

Veckan har som vanligt rullat på i alldeles för snabb takt. Kan inte förstå att det snart är fredag igen...och snart sista april, och snart 1 maj, mammas födelsedag. På tal om sista april så frågade Danne vad jag skulle hitta på då. "No plans", sa jag och sedan sa han att jag fick komma och grilla med honom och hans polare om det visade sig att jag blev sittandes hemma ensam. Han är så snäll så. :) Men ska först se om päronen jobbar, eller rättare sagt hur de jobbar. För mamsen fyller ju som sagt år dagen efter så det kanske blir att man åker dit ut och slaggar en natt? Och på tal om födelsedagar...jag har inte köpt någon present till brorsan ännu, sa att han fick vänta till lönen kom. Och sedan är ju även mamma kvar. Jag vet inte vad jag ska köpa till någon av dem!! :S Sedan börjar jag undra när den där dagislönen som jag har gjort rätt för i Motala kommer. Trodde faktiskt att jag skulle få den nu men ack så fel jag hade tydligen... Har ju snart gått 2 månader sedan jag jobbade. Får prata med Frida om det. Nu ska jag ta mig ett glas juice som jag inhandlat idag. Tog en sväng förbi affären när jag slutat jobba. Var liksom så illa tvungen att fylla på i min kyl. Och finns det ingen mjölk där, då är det ILLA! Det första Mallie frågade när jag skrev att jag varit och handlat var typ "Köpte du tre liter mjölk eller?". Hon känner mig rätt bra, liksom jag känner henne rätt bra. Igår sa hon att jag skulle få göra henne en tjänst. "Vadå, sy upp din gråa jeans eller?". Självklart hade jag rätt! ;) Nu blir det verkligen juice! Gonatt allt vaket folk!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 18 mars 2008 23:56

Ville bara informera er om att jag startat en ny blogg av den anledningen att jag bara har 3 bilder till som jag får ladda upp innan jag måste paya för att kunna lägga upp bilder efter det. Kan tyckas snålt men wtf... ;) Det är roligt med förändringa...

Av Suss - 18 mars 2008 22:15

Bye bye Modo! Idag visade vi vem som var bäst, 5-0 på bortais, utklassning! :D Nu återstår det att se vilka vi får möta i semin... ...

Av Suss - 18 mars 2008 13:44

Nu har det gått två år sedan jag hade min inflyttningsfest här i lägenheten. 18 mars 2006 är nog ett datum jag aldrig kommer att glömma! :) Då det blev lite för mycket Mintuu. Får rysningar nu när jag bara tänker på det. Hövva! :P Men det var en roli...

Av Suss - 18 mars 2008 12:18

Det snöar och har väl så gjort typ hela natten. Och...jag tycker inte alls om det! Nu vill jag ha vår, fan vad härligt det skulle vara att bara dra iväg utomlands på sekunden. Till sensommaren har det gått tre år (på den tiden levde man som sambo och...

Av Suss - 17 mars 2008 23:28

Födelsedagsbarnet som lyckades blunda på nästintill alla bilder, med de populära glarrerna som gick laget runt. ;)   Jaa...ni ser ju själva. :P   Emelie, Johan och Sandra have some fun!   Pierre och Danne was there...   Ztefanio och Peter   Ma...

Ovido - Quiz & Flashcards