Alla inlägg den 24 januari 2007

Av Suss - 24 januari 2007 23:29

Jaa...då har man pratat med Elin igen då. Det var ett tag sedan vill jag säga, närmare bestämt ett helt halvår sedan. Varför det blivit så vet jag inte riktigt men men...Life goes on och bjuder på nya överraskningar. Ser i och med detta ut som att det blir fest i helgen. :) Kotten bjöd mig, vilket jag tyckte var väldigt roligt eftersom jag inte träffat honom sedan i slutet av juli. Inte vad jag kan komma ihåg iaf. :) Så det blir till att ta sig ut till Timrå på någe vis på lördag, men det är sådant som löser sig på sikt. Väl där får man träffa Elin igen, som man som sagt inte sett på ett halvår. Ska bli kul! :)Nu känner jag att jag måste gå och hälsa på Frida nån dag med...var ett tag sedan man såg även henne. Skulle vilja säga så mycket mer men håller det inne ikväll istället. Finns två i mitt liv som vet hur jag känner kring detta fenomen...

Av Suss - 24 januari 2007 21:14

Mission completed! Självklart slog jag Mallie's duschrekord IGEN! Mitt duschrekord med schamponering och hela kittet ligger nu på 54 sekunder...Malin trodde mig inte först men efter att ha kört mot tid en gång till, med shaving på vissa delar av kroppen (vilka säger jag inte) ;), då min tid blev 2,25 min så var det lite lättare att tro mig. Jag skar mig inte ens. *hoho*Nu ska jag ta och snacka lite snusk med damen...

Av Suss - 24 januari 2007 18:48

Det är ju helt sjukt vad beroende av den där låten jag blivit (inte blitt som jag i vanliga fall då jag inte tänker mig för skulle ha skrivit). Ibland blir jag riktigt irriterad över hur jag skriver. Influenserna kommer från Östergötland tror jag...Men ska försöka skärpa mig, ska ju för sjutton bli lärare. Jag har två år på mig innan jag ska vara en god förebild för mina elever.ÄNTLIGEN har jag läst klart dagens mängd av litteratur, blev 40 sidor. Nu ska jag väl bara ta att läsa igenom min och Angelicas B-uppsats för sjuttionde gången innan vi ska skicka in den. Ser NOT så mycket fram emot det. Hittar säkert en massa fel som vanligt. Petiga jag!Åhh, goda nyheter. Ser ut som att jag trots allt får sälja min förstärkare och troligtvis högtalarna imorrn. Då får man allt snart ge sig ut och shoppa ett hemmabiopaket! Känns tungt i plånkan men vafaen! Ska man ha fint så. ;) Och ja, jag får väl kanske erkänna att jag är en "liten" (observera "liten") prylgalning. Ihhh! Men jag är ju tydligen inte den enda, Maaaalin! ;) Nu har jag lovat kussen att betapeta lite. Skall även efter idag förbli obesegrad i matchen mellan henne och mig. Fast jag måste ju erkänna att jag hade lite flyt i senaste matchen då jag vann på sista draget. ;)

Av Suss - 24 januari 2007 15:32

Ok...vi är koko men det står vi för...vi har då jävligt kul iaf. Garvar som fan nu. :) Oj, blev mycket svordomar där.Malin gjorde ett nytt försök att slå sitt duschrekord på 4 min från igår och det gjorde hon med stor mariginal. Idag duschade hon på 1 minut och 53 sekunder. Vi körde ett mer rättvist system idag...jag satt framför text-tvn och kollade vad tiden var när hon började och var klar (hittade inte fram, trots febrilt letande i menyerna, till tidtagarfunktionen i mobben). Hon startade och avslutade med vibb så det var enkelt. Ikväll är det min tur att slå 1:53. ;) Kan ju inte vara sämre än min soulmate. Det optimala vore ju om vi fick exakt samma tid. *asg*

Av Suss - 24 januari 2007 14:47

Jag blev faktiskt lite chockad för 5 minuter sedan. Mallie har skaffat en blogg. Men som hon sade, vi får la se hur länge hon orkar. ;)

Av Suss - 24 januari 2007 01:15

Hur länge sedan var det jag sa att jag skulle gå och lägga mig...en timme sedan ungefär, kanske inte helt och hållet men jag skrev faktiskt ungefär...Jag har fastnat för en låt som jag börjat tycka om rätt mycket, så mycket att jag säkert lyssnat på den närmare 15 gånger idag, eller jag menar igår... Ne-Yo - Time. Och nu är det verkligen time för mig att sova.GonattPussCiao

Av Suss - 24 januari 2007 00:21

Dagen blev inte riktigt som jag planerat den...För det första skulle jag läsa de förutbestämda sidorna i kurslitteraturen men detta har jag inte hunnit med ännu eftersom att uppsatsen har tagit all tid. Blev aldrig att Angelica kom hit och eftersom jag vill ha klar uppsatsen nu för att kunna koncentrera mig på den nya kursen som startar nästa vecka så gjorde jag en massa på egen hand. Men nu är det väl avklarat i alla fall...tror jag. Angelica får korrekturläsa imorgon. Tiden bara rinner iväg. Kändes som att det var Ugly Betty alldeles nyligen. Såg även på den där dokumentären på 5:an med killarna som var onaniberoende. Det finns då mycket grejer här i världen man kan bli beroende av. ;) Nä man kanske ska ta och nanna kudden snart så man kommer upp i tid så att jag hinner läsa ikapp och börja följa min planering. Kurtlitteraturboken jag läser nu ska vara utläst på fredag har jag bestämt. Har väl en 120 sidor kvar, ca. 40 om dagen fram till fredag då. Och ja, om ni inte redan börjat gissa, så är jag en planeringsmänniska men kan även vara väldigt impulsiv när det gäller vissa saker också. Ni som läst kanske såg det i lördags t.ex Perfektionist, inte grav men lite lagom sådär, är jag också. Men det står jag för. Slutligen. Kussen...jag längtar otroligt mycket till att du flyttar hit till Sundsvall! För nog tror jag att du får det där jobbet alltid. Vi ska ha såå kul, å stackars Malin får sitta i Motala och sakna oss medan vi kan utnyttja vår braiga humor utan henne på bästa sätt...Gud så jag retas. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards