Alla inlägg den 12 januari 2007

Av Suss - 12 januari 2007 23:56

Min till en början ganska tråkiga kväll blev en himla rolig kväll tillslut...kan ju inte bli annat när man snackar dirtysnusk med Malin. Vi är helt sjuka i huvudet men det står vi för...och ja..jag vet inte varför vi hela tiden kommer in på det där ämnet. Men garvar som fan gör man åtminstone varenda gång! =)

Av Suss - 12 januari 2007 23:14

Taget ur Jonnas blogg: "lovade susen o mallie ett alkoholfritt 2007 ;)...måste hålla! =D"Lilla lilla kusin...det där måste vara det STÖRSTA skämtet jag hört hittills i år! *asg* Det är nog BARA du själv som tror på det där... ;)

Av Suss - 12 januari 2007 11:52

Jag vaknade av att posten störtade ned från brevinkastet i morse och där låg ett hemskt brev...ett brev från tandläkaren med en tid för att dra ut min liggande-växande visdomstand. Tacka gud för att det bara är en av dem som växer fel. I vilket fall som helst ser jag då inte fram emot den där dagen, den 22 februari...USCH!!!

Av Suss - 12 januari 2007 01:53

Nu tänkte jag lägga ned bilddagboken och har istället startat upp ett konto på pixbox.se. Har suttit och laddat upp lite bilder så här dags så ta en titt och njut av lite crazy pics på mig och mina vänner. =) http://suz85.pixbox.se

Ovido - Quiz & Flashcards