Alla inlägg den 1 januari 2007

Av Suss - 1 januari 2007 12:15

Det var ett par dagar sedan jag skrev så ska la uppdatera lite kanske...I förrgår blev det handling för middagen som planerats till nyår. Mallie och jag gick först och främst till stan för att shoppa lite alkohol, sådant som jag och Evve gjorde redan i fredags. Sen tog vi bussen in till Maxi och handlade mat och babblade med kussen, lånade kussens bil och dumpade maten hos Frida, för att sedan åka hem till Malin en snabbis igen. Sen drog vi iväg på inomhusfotboll och satt väl där och kollade i närmare tre timmar, i väntan på att Jonna skulle sluta jobba. Fan vilka obekväma bänkar säger jag bara!! ;) Kvällen spenderades hos Jonna. Vi käkade pannkakor och såg Happy Feet, även om det från början var meningen att vi skulle se på Torkel i Knipa (ljudet ville inte fungera). Vi var alla ganska trötta, Malin somnade på soffan innan ens filmen var slut. Sedan slutade kvällen med läggning men innan man somnade så hade man babblat med kussen i över en timme i sängen. Hör väl till vanligheterna om man säger så.Nyårsafton blev lugn till en början. Malin kom hit till Jonna så vi käkade spaghetti och köttfärssås till lunch. Innan vi blev hämtade av Frida och Malin vid 18.30 så komponerade vi ihop en andra nyårsskiva. När vi kom till Frida drog det igång. Vi var sex pers, Frida, Jossan, Mallie, Jonna, jag samt Jonas, Fridas pojkvän. Kussen drack på riktigt bra. *huhu* Märktes sen också kan jag också säga. *asg* Hon gick hem vid 22.30 ;) Vi andra fortsatte festandet, Frida blev riktigt på lyset hon också medan en annan höll en ganska bra nivå och faktiskt är pigg idag, som vissa andra inte är, t.ex Mallie som drack tequila. Strax efter 2.30 var jag hemma hos Jonna igen, efter en längre promenad från Frida tillsammans med Mallie. Var helt omöjligt att få tag på taxi. Och idag blir det käk hos Jonnas päron, nåt smarry hoppas jag! :P Hoppas ni alla får ett fint nytt år!

Ovido - Quiz & Flashcards