Alla inlägg den 21 januari 2007

Av Suss - 21 januari 2007 21:31

När man läser vissa bloggar blir man ledsen, mår dåligt och sedan tänker man tillbaka på en vän...som heller inte har det så lätt...Jag säger bara att även om man klagar över mycket, och sådant som faktiskt bara är smågrejer här i världen, så har man det jävligt bra i livet, tillskillnad från många andra själar här på denna jord. Och då talar jag inte bara om svältande barn i Afrika...Visst kan det uppkomma mycket skit under ens liv men det är långt ifrån så mycket som andra kan få stå ut med. Så nu lägger jag en tanke på alla dessa stackars människor...

Av Suss - 21 januari 2007 21:00

Ojojojojoj! Betapet är inget för Mallie iaf, det har hon inte riktigt tålamod till. Guud så förbannad och irriterad hon var lillgumman, och jag bara garvade åt henne! Du är bara för söt du sweetie. Tror du hade behövt en del av mitt och Jonnas finska lugn. Eller jag vet inte...är man lugn om man har rötter från Finland? Hur det än är så är nog vår släkt rätt lugn av oss iaf. ;) Snart slutar Jonna jobbet och då blir det definitivt en match mellan oss i betapet. =) *wiee*

Av Suss - 21 januari 2007 17:09

Om vi räknar bort denna söndag så är det 25 dagar kvar till mina beauties kommer hit. Jag saknar er inte bara lite utan hur mycket som helst...

Av Suss - 21 januari 2007 16:23

Var ju tänkt att självaste jag skulle kliva upp senast kl. 11 imorse/förmiddags, men så blev det ju inte riktigt...klockan ringde, japp, men Suz var trött och somnade om igen...klev upp 11.45 istället. Tackar gud för att jag inte har skola som jag skall upp till imorrn. :) I natt fram till kl 02.10 typ...satt jag och kussen och betapetade. Vi startade upp varsitt konto igårkväll och insåg att det var skitkul! Dessutom ett perfekt och lärorikt tidsfördriv. Så nu ska vi värva Mallie dit också.Kokokussen frågade efter spelet om vi skulle köra en omgång till men det var lite väl sent för det tyckte jag. Klockan var ju ändå över 02.00Mallie var på Brygget i Motala med Evve och Sandra hela kvällen och lovade att hon skulle ringa sedan när hon var på väg hem. Bäst man håller koll på henne... ;) Jag hade lagt mig i sängen, legat där i några minuter och i samma ögonblick som jag kom att tänka på henne ringde hon...Kanske hörde mina tankar? ;) Skulle ju inte bli särskilt förvånad.Idag är det söndag, värsta dagen i veckan, anser jag...Jag har varit duktig och läst cirka 20 sidor kurslitteratur hittills idag sen har jag betapetat en omgång men i övrigt har det inte hänt så mycket på de 5 timmar mina ögon varit öppna. Kussen jobbar till 21.15 och Mallie är hos sina päron, men önskar att hon kunde komma hem nu så vi kan snacka lite "dirtytalk". :P Alltid lika skoj och leder alltid till en massa garv för vår humor är ju inte riktigt normal. Btw...kussen och jag diskutera "3-ligan" igår ikväll...Slim, slimmare, (slimmast)Fin, snuskigast, (snuskigast)Vågad, mer vågad, (mest vågad)Koko, mer koko, (mest koko)Smart, smartare, (smartast)Ni alla kanske inte fattar men huvudsaken är ju att jag gör det... ;) Säger ganska mycket om hur jag är som person för att ni ska få en liten ledtråd. Kanske kan du lista ut vem som är värst?? ;)Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards