Alla inlägg den 13 januari 2007

Av Suss - 13 januari 2007 23:05

Ringde till Comhem förut idag, satt i telefonkö i över en halvtimme...en himla tur man har högtalare. Den där killen eller "jäveln" som jag hellre skulle vilja kalla honom nu, han som svarade i kundtjänsten i början på veckan och sade att han skulle göra en felanmälan, han hade inte gjort någon! Och då blev jag förbannad...vad är det för jävla folk dom har där i supporten egentligen (ursäkta språket)?? Nu fick jag i alla fall lite mer hjälp...ingen arrogant stropp som inte hjälper sina kunder utan en trevlig skånska. :) Hon sade att jag tre gånger under dagen på olika tidpunkter skulle göra TPTEST och testa hastigheten på internet...sedan skulle jag återkomma imorrn och redovisa resultaten. Så nu har jag gjort tre test...Det första var inte så bra men de två andra har det varit mer fart på. Så vi får se vad som händer imorrn nu...Men det är ju dock inte det enda som hänt under dagen. Förhållandevis var dagen rätt trist fram till klockan 16 ungefär. Då fick jag ett uppdrag av mamsen att fara ut till IKEA och köpa lite stuffs. Sedan åkte jag ut till mamsen och papsen och lämnade dessa. Pappa och brorsan var på hockey och det var då skit att Timrå skulle förlora i förlängningen men man ska väl skatta sig glad åt att vi åtminstone fick en poäng, bättre än inga alls. ;) Tiden gick i alla fall fort och har kommit hem ganska nyligen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, kanske trycka ett avsnitt Prison Break? Sov gott allihopa! Är ju snart läggdags, kanske inte för mig, men er alla andra vanliga människor. ;)

Av Suss - 13 januari 2007 12:29

Nu är jag lagom less på Comhem...Jag betalar för att få 1 Mbits bredband men jag kommer upp i en hastighet som är en tiondel av den hastigheten...typ kring 100 kbit/s. Jag har gjort en felanmälan men den verkar ju inte leda någonstans. De kan ju åtminstone glömma att jag tänker betala för detta. Har haft såhär i över en veckas tid nu. Alltid ska det vara något som ska irritera en!!

Ovido - Quiz & Flashcards