Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Suss - 8 januari 2007 17:45

Har ju helt totalt glömt att skriva den roligaste nyheten jag fick igår. Mallie och Jonna bokade tågbiljetter och kommer hit till mig den 14 februari. Gissa om jag längtar!!! =) Over and out...

Av Suss - 8 januari 2007 15:28

Jag tänkte efter, var det verkligen detta jag ville? Nä det var inte det...jag känner för att vara singel och så blev det igår kväll... Det hela har inget att göra med att jag inte tycker om honom (för det gör jag verkligen) utan det hela har att göra med mig. Jag fick stå ut med mycket skit under mitt förra förhållande, psykiskt nedtryckande skit, och även om det nu gått ett år sedan det tog slut och jag glömt "skitstöveln" så sitter fortfarande spåren i. Ända sedan dess har jag lärt mig att vara självständig, klara mig själv och att tycka om det. Jag har inte funnit något behov av att ha någon nära och det sitter fortfarande i, och så länge jag kommer att känna så, så lång tid tar det innan jag kan känna mig redo för ett förhållande igen...Hur lång/kort tid det tar innan jag kommit till detta stadium...ja det får tiden utvisa...De vänner som verkligen hjälpt och stöttat mig i mitt beslut och lyssnat på mig, Malin och Jonna...Ni är helt underbara vänner. Jag har sagt det förr och kan säga det tusen gånger åter...jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni ställer alltid upp och ni vet att jag kommer att göra detsamma för er när ni har behov av det. Ni är bland det viktigaste i livet jag har, ÄLSKAR ER, always and forever!! Tack!

Ovido - Quiz & Flashcards